משלוח חינם בקנייה מעל ₪249

האם כדאי להשקיע בכיסוי מגן לאייפון?

במידה ורכשת אייפון, כנראה שהשקעת, לכן התשובה החדש משמעית היא כן!

כיסוי מגן לאייפון xr שקוף ואיכותי
כיסוי מגן לאייפון xr שקוף ואיכותי

כיסוי איכותי לאייפון שלך הוא חיוני וישמור עליו מכל אויבי היום יום, נפילות, לכלוך, שריטות ועוד. מעבר להגנה הכל כך חשובה, לנו באופן אישי חשוב גם המראה של המכשיר.

השקענו כל כך הרבה במכשיר אייפון חדש מהשורה הראשונה, שנראה לא פחות ממצוין! להלביש עליו כיסוי פשוט שיפגע במראה זה ממש פשע וחבל ביותר.

חלק מהכיסויים הפשוטים והזולים יוכלו לעשות את העבודה ולהגן על המכשיר אך הם כנראה יהיו עבים מאוד ופוגעים בחווית השימוש.

מגן איכותי לאייפון החדש שלך יעלה קצת יותר, אך יהיה דק יותר ונעים למגע ולשימוש. חווית השימוש במכשיר היום היא סופר מתקדמת וכוללת מגוון רחב של פיצ'רים הכוללים טעינה אלחוטית, מחוות ניווט במכשיר, מסך מקצה לקצה ועוד. כל זאת, בכדי שנוכל להנות מחווית שימוש יוצאת מן הכלל.

באמצעות כיסוי איכותי, תוכל להנות מכל הפיצ'רים עליהם שילמתם וגם להגן על המכשיר ועל המראה שלו. האייפון X לדוגמא מכיל את כל הפיצ'רים החדשים כולל מחוות במסך שמגיע ממש עד השוליים, דבר המקנה חווית שימוש יוצאת מן הכלל ומשמעותית טובה יותר מהמתחרים. יחד עם זאת הוא רגיש ביותר למכות ואף גב המכשיר המכיל טעינה אלחוטית, כבר רגיש הרבה יותר מהמסך המרהיב של האייפון X . 

כיסויים איכותיים לאייפון, עשויים מחומרים סופר דחוסים וחזקים. עלויות הייצור שלהם גבוהות משמעותית והם עוברים תהליכים ייחודים בכדי שיוכלו לספוג את שלל הזעזועים של היום יום ויחד עם זאת שיוכלו להישמר יפים ככל הניתן לאורך זמן.  

אז איך בוחרים כיסוי לאייפון שגם יגן על המכשיר וגם יראה מצוין?

אין נוסחה מדויקת לבחירת כיסוי מגן לאייפון. יש להחליט מה הפרמטרים החשובים ביותר ולמצוא את המותג שמאמץ את ומתייחס לפרמטרים אלו:

  • תמיכה בטכנולוגיות חדשות
  • איכות חומרים
  • עובי
  • הגנה על המכשיר
  •  עיצוב הכיסוי

 רוב המשתמשים אינם צריכים את רמת ההגנה הגבוהה ביותר ויעדיפו רכישה של כיסוי שבעיקר יראה טוב, הרי העיצוב הוא חלק בלתי נפרד מהאייפון. ניתן למצוא כיסוי איכותי מבין המבחר שיש בחנויות הסלולר, ברשתות האלקטרוניקה או לחפש מותג שאוהבים באינטרנט שדוגל בערכים ופרמטרים החשובים לך ביותר.

בסופו של דבר, המכשיר הולך איתנו לכל מקום ומשרת אותנו לאורך כל היום. גם בנסיעות, במשרד/ בעבודה / בבית הספר ועד למיטה בסוף היום. תמיד כיף שהמכשיר נוח לשימוש, נעים למגע ונראה מצוין. תתחדשו 🙂

דילוג לתוכן