משלוח חינם בקנייה מעל ₪249

למה לי בכלל כיסוי?

כיסויים מגנים לאייפון, כי פשוט אין ברירה

האייפון הוא פריצה דרך של פעם בכמה עשורים, מכשיר חדשני ביותר, איכותי ביותר ופשוט יוצא מן הכלל. עם זאת, הוא גם הקפיץ את המחירים שאנחנו משלמים על סלולר. חלקנו אף מוציאים יותר על האייפון מאשר על מחשב.

כיסוי שקוף מגן לאייפון 6 6S אס

  יחד עם היתרונות המדהימים של האייפון הגיעו גם חסרונות, ענייני פרטיות, זמני שימוש גבוהים שגוזלים מזממנו האישי, רמת הוצאה גבוהה, תלות באייפון ובאפליקציות שלו.

בנוסף לכך, האייפון שביר ביותר, ויום או יותר בלעדיו יכולים להרגיש כמו נצח, לכן רובנו משקיעים בכיסוי איכותי לאייפון שיגן וישמור עליו מכל משמר. מה גם שאייפון שלם ולא שרוט שווה יותר כשמוכרים אותו, מאות שקלים יותר.  ל

אחר תיקון של אייפון הוא לעולם לא יחזור להיות כמו שהיה בהתחלה ואורך החיים שלו יתקצר משמעותית. החלפה של רכיבים באייפון לא פשוטה בכלל ומצריכה רמת דיוק גבוהה ביותר. האייפונים החדשים, אייפון 7, אייפון 8 ואיקס אטומים גם למים, דבר נוסף שלא ניתן להחזיר בכל תיקון.

האייפון בכלל והאייפון x בפרט מעוצב בצורה יוצאת מן הכלל, אפל כמו אפל משקיעים את מיטב יכולתם בעיצוב המכשירים שאותם הם משיקים. לא סתם אפל היא זאת שמובילה את השוק בעיצובים החדשניים וכל שנתיים מביאה חידושים שלא נראו לפני.

אנחנו בטח לא צריכים לספר לכם שמגן איכותי לאייפון יכול לחסוך לכם אלפי שקלים בתיקונים, מאות שקלים במכירת המכשיר, ימים שלמים של המתנה לתיקון וכמובן, עוגמת נפש.

המלצה על כיסוי מגן לאייפון

ההמלצה היא חד משמעית, כיסוי איכותי אשר מספק הגנה משמעותית ושעדיין יראה טוב על המכשיר. כזה שאפשר לחיות איתו, שיהיה נוח לאחיזה, נעים למגע והכי הכי חשוב שישלים את העיצוב המדהים של האייפון. ויחד עם זאת לא יפגע ויהרוס את חווית השימוש במכשיר.

השקעה בכיסויים לאייפון ומגן מסך היא תעודת הביטוח של המכשיר, ואם נעשה חישוב נגלה כמה העלות היא שולית וכל פגיעה הכי קטנה במכשיר תעלה הרבה יותר. אנחנו, פשוט אוהבים את האייפון שלנו בדיוק כמו שהוא, מעוצב בצורה מנימליסטית ויוקרתית ותמיד נראה מצויין. המכשיר הולך איתנו לכל מקום ובכל שעה ביום. מבחינתנו האייפון הוא עוד יד. סטיב ג'ובס פעם אמר "המחשב הוא האופניים של המחשבות", ובדיוק כך, עם האייפון אנחנו יותר מהירים, יש לנו יותר ידע, יש לנו יותר יכולת לעבד מידע, לחשב מידע ועוד יכולות רבות. האייפון פשוט מאפשר להיות טובים יותר.

אנו בקלירלי, עושים את מיטב המאמצים בכדי להביא בכל שנה את ליין הדגמים שישלימו בצורה הטובה ביותר את עיצוב המכשיר. מקווים שתוכלו למצוא אצלנו את הכיסוי המושלם – למגוון הכיסויים והאביזרים לאייפון שלנו

דילוג לתוכן