משלוח חינם בקנייה מעל ₪249

אייפון 8 פלוס – הישן החדש ביותר

אייפון 8 פלוס – לאוהבי האייפון בתוצרתו המקורית

אבולוצית האייפון עד לאייפון X אפל כמו אפל, כשהם מחליטים לשנות משהו הם משנים. מקצה לקצה. אפל היא חברה חדשנים אשר משנה קטגוריות שלמות של מוצרים ואף ממציאה כאלה. מהאייפוד שהיה מוביל שוק והיה מקפצה אדירה לאפל ועד האייפון ששינה לגמרי את איך שהחיים שלנו בכלל והדיגיטליים בפרט נראים.

התצורה המקורית של האייפון

תצורתו של החלק הקדמי של האייפון נשמרה עוד מהאייפון הראשון ועד לאייפון 8. אמנם היא עברה אבולוציה אך היא כלל לא השתנה. השינוי הראשון היה כשהמסך גדל ל4" באייפון 5 והשתנה יחס המסך. השינוי השני נעשה במעבר לאייפון 6 ו6 פלוס כאשר המסך גדל ל4.7" ו5.5" ובנוסף לכך התעגל. עד לאייפון 8 ואייפון 8 פלוס העיצוב של חזית המכשיר נשאר זהה לחלוטין (פרט לשינוי מזערי בגודל של רמקול השמע).

אז מה היא חדשנות בתכלס ומה הופך את אפל ואת האייפון לחדשניים?

חדשנות היא בעצם החלפה של משהו קיים, פריצת דרך ושינוי מוחלט. האייפון X הפך לחדשני ביותר בכך שהציג צורה שונה לגמרי למכשיר ואופן שימוש שונה לגמרי. בלי כפתור בית. אחד הסמלים של מכשירי האייפון הוא כפתור הבית, אחד מארבעת הכפתורים הבודדים במכשירי האייפון, הוחלף לחלוטין במחוות בחלקו התחתון של המסך. אייפון 8 פלוס מכיל את הטכנולוגיה האחרונה של אפל בתצורה הישנה. ככל הנראה מדווחים אחרונים (אוגוסט 2018) האייפונים הבאים כבר לא יהיו בתצורתו המקורית של האייפון. הצורה תוחלף ויעלם כפתור הבית מכלל דגמי האייפון של אפל.

כפתור הבית של האייפון 8

כפתור הבית עבר התקדמות מסיבית עם הזמן והשימוש בו התעמק. האייפון 6 / 6 פלוס בעצם הביא מהפכה לתעשיית הסלולר עם הצגת כפתור בית הסורק את תביעת האצבע. סורק תביעת האצבע מאפשר רמת אבטחה גבוה אף ממה שהכירו קודם לכן, יחד עם נוחות מירבית בגישה למכשיר. באייפון 7 / 7 פלוס כפתור הבית הפך מכפתור פיזי לכפתור וירטואלי. בכפתור הוטמעה טכנולוגיה לזיהוי לחץ אשר איפשר לזהות מתי המשתמש מעוניין לגשת למכשיר. יחד עם זאת, אפל כמו שהם אוהבים שהדברים יהיו מושלמים, השיקו מנוע רטט המדמה לחיצה אמיתית על כפתור. משתמשים רבים לא ידעו אף לזהות שמדובר בכפתור וירטואלי בצורה של כפתור פיזי. הדבר איפשר גם עמידות במים טובה יותר והחל ממכשירי האייפון 7 / 7 פלוס האייפונים עמידים בפני מים. (לא היינו ממליצים לצלול עם המכשיר)

אז מה עכשיו, ולמה לי אייפון 8 פלוס?

האייפון 8 פלוס כולל בתוכו את כל הטכנולוגויות הרלוונטיות לשנת 2018 וכנראה לעוד מספר שנים. המעבד של המכשיר סופר עוצמתי, מצלמה כפולה המאפשרת צילום באיכות גבוהה יחד עם אפקט בוקה המדמה צילום מקצועי. המכשיר מכיל תמיכה בטעינה אלחוטית מהירה, וכמובן את כל הקישוריות החדשות לרשתות אינטרנט, סלולר ובין מכשירים. למשתמשים שמעדיפים את השימוש במכשיר האייפון בתצורתו המקורית ומעוניין להשתמש בה לעוד מספר שנים, מומלץ לרכוש את האייפון 8  או אייפון 8 פלוס שיחזיקו מעמד להרבה זמן. כמובן שבכדי שיהיה ניתן להשתמש במכשיר לאורך זמן אנו ממליצים על שימוש בכיסוי לאייפון ובמגן מסך זכוכית.  

דילוג לתוכן