משלוח חינם בקנייה מעל ₪249

הושק! גלקסי נוט 9

גלקסי נוט 9 – כל הפרטים

מסך גדול יותר, טוב יותר יחד עם S Pen חכם יותר. גלקסי נוט, הטוב והמוכר הופך טוב עוד יותר הודות למקצה שיפורים רחב ביותר. https://youtu.be/rjaL94yEJME     סוללת המכשיר בגודל של 4000 מילי אמפר לשעה יספקו למכשיר יום שלם של עבודה ושעות רבות של משחקים אינטנסיביים. הגלקסי נוט 9 יגיע בשתי גרסאות:

  1. נפח אחסון של 128 גיגה-בייט, 6 גיגה-בייט זכרון RAM
  2. נפח אחסון של 512 גיגה-בייט, 8 גיגה-בייט זכרון RAM

יחד עם זאת המכשיר יכיל חריץ להרחבת הזכרון עד לכ1 טרה-בייט לגמרי יוצאים מן הכלל.

הS Pen השימושי של סמסונג שומר על כל התכונות הקודמות ומוסיף שידרוגים מקצה לקצה הכוללים: שליטה במצלמה, שליטה על נגן המוזיקה ואופציה למפתחים לפתח תכונות נוספות כך שהשמיים הם הגבול וכנראה שנוכל לראות ממש בקרוב תוספות צד שלישי שימושיות במיוחד לעט.

מערך הצילום שופר גם כן וכעט כולל 2 זוג מצלמות 12 מגה-פיקסל עם מפתח צמצם של f2.4 וf1.5 בדומה לגלקסי אס 9. אחת המצלמות כוללת עדשה X2 ומאפשרת צילום למרחקים גדולים יותר והשנייה מאפשרת צילון בתנאי תאורה נמוכים.

המסך של הנוט 9 גדל מעט לגודל של 6.4 אינץ' לעומת 6.3 אינץ' בגלקסי נוט 8, וכולל כמובן את תצורת הinfinty display ותצוגת Super AMOLED ברזולוציה של 1440X2960. המכשיר כולל בתוכו זוג רמקולים סטריאופוניים בתכנון של מותג הבית AKG אשר תומכים בתקן Dolby Atmos.

בנוסף לכך המכשיר עמיד למים ואבק בתקן IP68. כמובן, הגלקסי נוט 9 יתמוך בסמסונג Dex אשר הושק בשנה שעברה יחד עם מכשירי הגלקסי אס 8 ואס 8 פלוס.

אחד הדברים אשר שמו עליהם דגש בנוט 9 החדש הוא התמיכה והיכולת לספק חווית משחקים יוצאת מן הכלל. יחד עם מסך גדול, רמקולים סטריאופוניים עם תמיכה בDolby Atmos, מעבד חזק במיוחד וכמובן סוללה גדולה.

יחד עם זאת – הוצג שיתוף פעולה עם Epic Games והמשחק הפופולרי Fortnite יתמוך במכשיר באופן מלא.

המכשיר צפוי להגיע לישראל ב22 באוגוסט והמחיר צפוי להיות לא זול בכלל.

כיסויים ומגנים לגלקסי נוט 9 יופיעו בימים הקרובים לרכישה מוקדמת בעמוד מוצרי הגלקסי צפוי להגיע:

כיסוי מגן לגלקסי נוט 9
מגן מסך זכוכית לגלקסי נוט 9  

דילוג לתוכן