משלוח חינם בקנייה מעל ₪249

הושק! אייפון XS , XS Max, XR

אפל השיקה הערב (12/09/2018) את האייפונים החדשים לשנת 2018 – XS, XS Max, XR

כבכל שנה, האייפונים החדשים טובים יותר, מהירים יותר, מצלמים טוב יותר ומרגשים אף יותר. השנה, אפל השיקו 3 דגמים חדשים – 2 בגרסה הבכירה בגדלים של 5.8" (XS) ו6.5" (XS Max). בנוסף, השיקה אפל אייפון בדגם מוזל בגודל 6.1" (XR). אייפון XR יגיע מאוחר יותר השנה. אייפון XS ו XS Max צפויים להגיע לארץ בתחילת חודש אוקטובר ויכללו את כל החידושים, הכוללים מצלמה משופרת, מעבדת A12 חזק ועוצמתי מאי פעם, הכולל בתוכו יכולות AI וAR מפותח באופן משמעותי יותר מהדור הקודם.

הסוללה של האייפון XS ו XS Maxמספקת זמן שימוש גדול יותר משנים קודמות: 

אייפון XS –  כ30 דקות יותר לעומת אייפון X אייפון XS Max – כשעה וחצי יותר מאייפון X אייפון XR – כשעה וחצי יותר מאייפון 8 פלוס

מסך המספק את הצבעים המדויקים בתעשיה

המסכים מספקים צבעים מדויקים ביותר, צבע שחור אמיתי, בטכלוגיה המתקדמת ביותר קצב הרענון במסכים יהיה 120 mhz שהם כפי 2 יותר מהירים מהמסכים בדגמים הקודמים, מאפשרים למסך לזוז באופן חלק ונעים יותר לעין. אייפון XS –  בגודל של 5.8" Super Reting המיוצר בטכנולוגיית oled, כולל hdr10 ו P3 wide color display המאפשר צבעים מדוייקים ביותר. אייפון XS Max -בגודל של 6.5" Super Reting המיוצר בטכנולוגיית oled, כולל hdr10 ו P3 wide color display המאפשר צבעים מדוייקים ביותר. אייפון XR – בגודל 6.1" המיוצר בטכנולוגית LCD מסוג Retina. המסכים מספקים בהירות מקסימלית של 625 nits.

המעבד

מעבד A12 bionic chip הכולל מנוע ניורל המאפשר שימוש גבוהה יותר ביכולות AI ו AR (מציאות רבודה).  

מערך המצלמות של האייפונים החדשים – אייפון XR מפתיע!

דגם האייפון XR מכיל מצלמה אחת ויחידה. המצלמה זהה למצלמה הרחבה באייפון XS ו XS Max. יחד עם יכולות המעבד A12 ביוניק ומנוע הניורל, המצלמה יודעת לייצר תמונות במראה מקצועי עם אפקט Bokeh, האופייני למצלמות מקצועיות העולות אלפי דולרים ולעיתים עשרות אלפי דולרים. דגם האייפון XS ודגם המקס מכילים זוג מצלמות, אחת רחבה ואחת זום (telephoto) בגודל 12 מגה פיקסל המאפשרות לצלם תמונות עם עומק שדה הניתן לשליטה גם לאחר לקיחת התמונות. בכל לחיצה על כפתור הצילום האייפון לוקח כעשרה תמונות מבלי שהתמשמש מרגיש ומאחד אותן לתמונה אחת מושלמת הכוללת את כל המאפיינים ומתגבר על כל אתגרי התאורה וההפרעות שיש בצילום.   למצלמות יכולת צילום וידאו ברזולוצייה של 4K ב24, 30 או 60 פריימים לשנייה. צילום בהילוך איטי של 120 או 240 פריימים לשנייה – ברזולוציה של 1080P. בנוסף לכך, האייפון החדש יודע להקליט סאונד בסטריאו. המצלמות כמובן מיוצבות ע"י מייצב אופטי המאפשר צילום וידאו יציב הרבה יותר ותמונות חדות ומדויקות. המצלמה הקדמית, בגודל 7 מגה פיקסל משתמשת בכל מאפייני הFace ID וביכולות מנוע הניורל בכדי לייצר תמונות אמיתיות ביותר עם עומק שדה אמיתי.  

תכונות נוספות

  • עמידות למים בתקן ip68 לעומת ip67 בדגמים הקודמים. (באייפון XR העמידות נשארת על ip67)
  • תמיכה בטעינה אלחוטית בתקן qi
  • זכרון אחסון של GB64/256/512
  • שלושת המכשירים ישתמשו בFace ID לצורך זיהוי המשתמש. מערך הFace ID עבר שיפור וכעת מהיר ומאובטח יותר
  • המכשירים יכילו רמקולי סטריאו בעלי במה רחבה יותר

צבעים

אייפון XS וXS Max – שחור, לבן וזהב אייפון XR – שחור, לבן, כחול, צהוב, אדום וורדרד   להשוואה בין המכשירים באתר אפל: https://www.apple.com/iphone/compare/   אז האם הדור החדש שווה את ההמתנה ו/או את תוספת הכסף? מי שחיכה למסך גדול יותר, מקבל ללא ספק את המכשיר הטוב ביותר. כל השאר, זה כבר עניין של העדפה. המכשירים כמובן מצויינים והירידה לפרטים חריגה ביותר, אך המחירים כמובן בהתאם. אנחנו יודעים, קשה לעמוד בפני האייפונים של אפל, אך נמליץ בכל זאת לרכוש מכשיר שמתאים לצרכים ולא להתפתות לרכוש את הטוב ביותר גם אם לא צריך. אל תשכחו שבהמשך, החלקים והתיקונים עולים יותר במכשירים המתקמים יותר. אז אם בתיקונים עסקינן, כמובן שההמלצה היא להתשתמש בכיסוי ומגן מסך שישמרו היטב על המכשיר. וכמובן כמה שפחות יפגעו בחווית השימוש היוצאת מן הכלל. מתי הכיסוי ומגן המסך לאייפונים החדשים יגיעו? ממש לפני ההשקה בארץ בכדי שתוכלו להתכונן עוד לפני שהמכשיר מגיע.

איזה דגמים יגיעו לאייפונים החדשים?

הדגם הקלאסי שלנו- שקוף לחלוטין בעיצוב מנימליסטי המכיל בולמי זעזועים בארבעת הפינות. מגן היטב על המכשיר יחד עם מראה מנימליסטי. דגם הבלאק אדישן שלנו- גב שקוף ומסגרת בצבע שחור המכיל בולמי זעזועים בארבעת הפינות. מגן היטב על המכשיר יחד עם מראה מנימליסטי ושחור ביותר. לאייפון בצבע שחור הכיסוי הזה מומלץ ביותר. מגן מסך זכוכית מלא- זכוכית מחוסמת סופר איכותית העוברת את מיטב התהליכים בכדי לספק הגנה מושלמת למסך מבלי לפגוע בחווית השימוש והצפייה. מגן המסך שלנו מעוצב בכדי שלא תרגיש שהוא שם בכלל. את המגנים שלנו תוכלו לבחון בעמוד הבא

כל הכיסויים והמגנים לאייפון החדש יגיעו לדגמים הבאים:

אייפון XS אייפון XS Max אייפון XR

דילוג לתוכן