משלוח חינם בקנייה מעל ₪249

המדריך המלא לרכישת מגן מסך לאייפון

מהו מגן מסך איכותי לאייפון Xs Max?

מגן מסך זכוכית חשוב ביותר, מהרבה בחינות. בראש ובראשונה, ההגנה למכשיר ולמסכים המתוחכמים והיקרים של המכשירים היום. אז איך בעצם מגן זכוכית יכול להגן על המכשיר?

זה לא כל כך פשוט, לא כל שכבה של חומר שנלביש על המכשיר תהווה שכבת הגנה שיודע לספוג זעזועים. אולי שריטות כן, אבל לא זעזועים. החשיבות של שמירה על האייפון החדש גבוהה ביותר עבור מרביתנו. אין כמו 

איכות המסך היא ערך עליון כשמדובר במכשיר דגל יוקרתי שמקרין ישירות לעיניים שלך. מגן מסך איכותי ישמר את איכות הצפייה במכשיר ואת הצבעים המדויקים שמעביר המסך.

בנוסף לכך, נוחות השימוש במכשיר יכולה להיפגע כאשר משתמשים במגן מסך פשוט ולא איכותי. במקרה של מגן מסך זכוכית לאייפון Xs Max, ציפויים זולים לזכוכית לא ימנעו את טביעות האצבע השומניות, דבר אשר יפגום בחוויית השימוש במכשיר, גם במגע עם המסך וגם באיכות הצפייה. מסך נקי מאפשר צפייה איכותית יותר.

יחד עם זאת, מגן מסך זכוכית לאייפון Xs Max אשר לא מכסה היטב את המסך יכול לגרום בצידי המסך למין השתקפות של עצמו עד ליצירת צבעים בשולי המסך.

שוק הטלפונים החכמים כבר קיים מעל לעשור, ואיתו חברות אביזרים רבות אשר מספקות מגוון רחב של סוגי אביזרים ברמות ואיכויות שונות, עם דגשים לפרמטרים כאלה ואחרים.

לרוכש המאושר של האייפון Xs Max החדש יש מספר אפשרויות:

  • נוזל נאנו
  • שכבת סיליקון הנדבקת למכשיר
  • מגן מסך זכוכית

אז ממה בעצם מגן המסך מגן?

הפיזיקה היא יחסית פשוטה, ברגע שמכשיר נופל נוצרת אנרגיה אשר בזמן פגיעה חייבת לעבור לאנשהו. הדרך הטובה ביותר לטפל בנפילה כזאת היא סיליקון עבה שמאפשר ספיגה של הזעזוע. במסכי הסלולר, השכבה של הסיליקון צריכה להיות עבה מידי בכדי להשתמש ולהנות מהמסך. לכן הפתרון הטוב יותר הוא זכוכית.

אבל לא כל זכוכיתזכוכית מחוסמת, כזאת שיודעת לפזר היטב את האנרגיה שעוברת בזמן הפגיעה. זכוכית מחוסמת תתנפץ לרסיסים ובכך תפזר את האנרגיה על פני השטח בצורה היעילה ביותר במקום להעבירה למכשיר.

היתרונות הנוספים של מגן זכוכית לאייפון Xs Max הם:

  • נוח יותר לשימוש באייפון
  • שומר על איכות המסך של האייפון
  • נראה טוב יותר על האייפון (כמעט ואינו נראה במקרה של מגני המסך של קלירלי לאייפון Xs Max)
  • הגנה איכותית יותר ברוב המקרים
  • קל להדבקה

רצוי שמגן המסך מזכוכית לא יהיה חזק מידי, הזכוכית צריכה לדעת להתנפץ לרסיסים במקרה של פגיעה, ולא להימנע מלהישבר. במקרה שהזכוכית תיהיה חזקה מידי הפגיעה תעבור למסך עצמו ואז בעצם הזכוכית לא ספגה את האנרגיה, המסך יתנפץ ולא מגן המסך.

לעומת מגן המסך והסיליקוןנוזל הנאנו, אינו מורגש בשימוש והוא ממש בלתי נראה. אך מבחינת הגנה הנוזל יודע להגן מפני שריטות קלות בלבד ולא משריטות חזקות או מפני פגיעה בנפילה.

מגני המסך סיליקון, יחזיקו לזמן רב על המכיר מפני שלעולם הם לא ישברו. גם במקרה של פגיעה. יחד עם זאת, המגע בסיליקון פחותחלקויותר רך לעומת זכוכית אשר זהה בתחושה למסך המכשיר.

מגן מסך זכוכית איכותי ביותר

בכדי להשיג את ההגנה המושלמת עבור האייפון Xs Max (איקס אס מקס), הגנה טובה במראה מנימליסטי, היינו צריכים להשיג שילוב מדויק של עובי ואיכות חומרים.

מגני המסך שלנו עשויים בצורה מעט שונה, הם עוטפים את כל הזכוכית, ללא שוליים. דבר המקנה למסך מראה טבעי ואיכותי ביותר.

אדם שאינו מכיר את המכשיר לא יבחין בשכבה הנוספת שעל המכשיר. אנחנו נמליץ בכל מקרה להשתמש במגן מסך, כזה שמתאים לכם ותשאירו אותו על המכשיר.

מגן מסך שלא יהיה נוח לשימוש כנראה שירד מהמכשיר והמכשיר ישאר חשוף לפגיעות. ההגנה של מגן המסך חשובה ביותר להשלמה של ההגנה של הכיסויכל כיסוי, לא משנה כמה הוא עבה וחזק. מגני מסך זכוכית:

מגן מסך זכוכית לאייפון

מגן מסך זכוכית לאייפון X
מגן מסך לאייפון Xs
מגן מסך לאייפון Xs Max

מגן מסך לאייפון Xr
מגן מסך לאייפון

מגן מסך זכוכית לגלקסי

דילוג לתוכן