משלוח חינם בקנייה מעל ₪249

10 סיבות שהאייפון יותר טוב מאנדרואיד

LINUS TECH TIPS מציג את עשרת הסיבות שמכשירי האייפון טובים יותר מאנדרואיד (למרות שהוא לא כל כך אוהב את האייפונים)

צפייה מומלצת:

https://www.youtube.com/watch?v=pev5K7OcW-8  

סיכום קצר של הסיבות שהוא מציג בסרטון

  1. אבטחה ופרטיות הנקודה הפכה לנושא שיחה עיקרית עבור אפל ומסיבה טובה. באופן כללי, אייפון יותר מאובטח מאנדרויד. אפל משקיעים מאמצים רבים ועושים צעדים משמעותיים לשמירה על פרטיות המשתמשים. כולל גם לסרב לבקשות של הFBI לחשוף מידע. האבטחה כוללת אבטחה ברמת החומרה והרכיבים של המכשיר. גם בחנויות האפליקציות אפל הרבה יותר מאובטחת. בגוגל פליי יש יותר אפליקציות זדוניות מאשר באפ סטור של באייפון. 
  2. אופטימיזציה שילוב אופטימלי בין החומרה לתוכנה יוצרים חווית שימוש חלקה ואיכותית במינימום משאבים. האייפון מוביל ביציבות, מהירות ופשוט חלק ונעים יותר לשימוש. 
  3. תמיכה במכשיריםלאפל יתרון מובהק בתמיכה במכשירים. מכשירי אפל מקבלים עדכונים שנים אחורה ואף העדכונים האחרונים משפרים משמעותית את מהירות התגובה של המכשירים הישנים. מכשירים ישנים מקבלים גם את רוב הפיצרים החדשים אשר אפל משיקים.   
  4. אריכות ימים מכשירי אפל מחזיקים להמון המון שנים, 3-4-5 ולעיתים גם 6 שנים של שימוש. לא יהיה הזוי למשל לפגוש מכשיר אייפון 5 מ2012 שמישהו משתמש בו. זה באמת אפשרי! כולל תמיכה ברוב האפליקציות שיש בחנות ובעדכונים. בנוסף, ערך המכשירים נשמר הרבה יותר טוב. שוק היד שניה גועש וניתן לקבל על מכשירים יד שניה סכום נאה שעוזר אפילו להצדיק החלפה. 
  5. אפליקציות מושקות לראשונה באייפון, ברוב המקרים. משתמשי אנדרואיד נאלצים בדרך כלל להמתין יותר לאפליקציות חדשות ולתמיכה. לדוגמא: Fortnite 
  6. iMessage – הרבה יותר טוב מSMS, מגיע מובנה לכל מי שיש אייפון ומאפשר תקשורת יעילה משמעותית. (בארץ פחות משמעותי) 
  7. אקו סיסטם למשתמשים בעלי יותר ממכשיר אפל אחד, ישנה האפשרות להנות מסנכרון מלא בין המכשירים ושלל פיצרים נוספים. 
  8. אביזריםחברות האביזרים יכולות לאפשר ייצור מגוון יותר למכשירי אייפון מאשר למכשירי אנדרואיד בעקבות האחידות. לדוגמא: כיסוי לאייפון יתאים לפחות ל2 דגמים של אייפון 6/6S ולעיתים אף יותר מכך. ניתן לייצר היום כיסוי אחד שמתאים לארבעה דגמים! אייפון 6/6S/7/8 
  9. כפתור ההשתקה מלווה את האייפונים עוד מהאייפון הראשון ומעולם לא הועתק מסיבה כלשהי. 
  10. העברה למכשיר חדש גם חשבון הגוגל וגם חשבון אפל מאפשרים העברה של המכשיר הישן למכשיר החדש, אך במכשירי האייפון זה קורה בצורה הרבה יותר חלקה, מהירה ונוחה.
דילוג לתוכן