משלוח חינם בקנייה מעל ₪249

11 טיפים לאייפון החדש

נכון שאנחנו מותג שמייצר כיסויים ומגנים לאייפונים, אך רוב העיסוק שלנו הוא בחווית השימוש באייפון וכל מה שעוטף אותו. אז חשבנו לתת לכם גם כמה טיפים מגניבים שישפרו אף יותר את חווית השימוש במכשיר: 

הטיפ הראשון הוא: השתמשו יותר בחיפוש. בעבר, הגדרות האייפון היו מצומצמות ביותר, לא היו הרבה אפשרויות להתאמה. המכשיר היה מובנה לגמרי ולא היו הרבה אופציות לשנות ולהתאים אותם אישית. כמובן שביחס לאנדרואיד גם היום אין הרבה אפשרויות. אבל יש מספיק בשביל להתחיל לשכוח איפה כל דבר נמצא, לכן נמליץ להשתמש בשורת החיפוש המופיע למעלה במסך ההגדרות הראשי.  תודו לנו אחר כך. 

החלקה לאחור במחשבון – אם בטעות רשמתם מספר לא טוב תוכלו פשוט להחליק באיזור של המספרים לאחור והוא פשוט ימחק. (באייפון בעברית ההחלקה משמאל לימין, באייפון באנגלית מימין לשמאל). 

סדר בבאר העליון – אם מחליקים מצד ימין למעלה מקבלים מסך הכולל קיצורי דרך (Control Center), אחוזי סוללה ומידע חיוני. בהחלקה משמאל למעלה מקבלים את מסך ההתראות. (באייפון בעברית זה הפוך). 

בControl Center כל אחד מהלחצנים תומך ב3d touch ומאפשר לקבל אופציות נוספות של קיצור דרך. מוזמנים לנסות ללחוץ חזק על אחד מהם! בעיקר על הפנס. 

במקרה וחס וחלילה נתקע האייפון מסיבה כלשהי, כן זה קורה גם לטובים ביותר, החל מהאייפון x הכיבוי המאולץ מתבצע בצורה הבאה: לחיצה על כפתור ווליום עליון ואז על כפתור ווליום תחתון ולאחר מכן על לחיצה ארוכה על כפתור הכיבוי. רק זכרו זאת למקרה ו… 

צילום מסך, החל מהאייפון x, מתבצע באמצעות לחיצה במקביל על כפתור הווליום העליון וכפתור הנעילה. תוכלו להשתמש בתמונה, להתאים אותה ולצייר עלייה מיד לאחד הצילום. תוכלו גם לבחור אם לשמור את התמונה או למחוק אותה מיד לאחר שהחלטתם מה לעשות איתה, שימושי ביותר ועוזר לשמור על גלריית התמונות נקייה. 

מקור תמונה: Apple

בכדי להנות מהאיכות המירבית של מצלמת הוידאו, יש ללכת להגדרות – מצלמה  ולשנות את הגדרת ברירת המחדל מ1080p ל4k. זאת כמובן במידה ויש לכם מספיק מקום על המכשיר ואתם בטוחים שאתה צריכים את האיכות הזאת. צילום ב4k צורך נפח אחסון אדיר ויקר! 

מרכז הבקרה – ניתן להתאמה מלאה! בדיוק מה שאתם רוצים והיכן אתם רוצים אותו. יש לגשת להגדרות, מרכז הבקרה – התאמה אישית של פקדים. יש ללחוץ על הפלוס להוספה או על מינוס להסרה של פקד. יש לסדר באמצעות גרירה כל פקד לפי מקומו. 

שימוש במקלדת ביד אחת בלבד – במקלדת, יש ללחוץ על לחץ האופציות ואז באופציה שמראה חצי מקלדת ולבחור את צד השימוש. 

פיצ׳ר נוסף שכנראה שפגשתם בטעות ותמיד דחיתם אותו – לנער בכדי לבטל. במידה ואתם מעוניינים לבטל את הפעולה האחרונה (UNDO) תוכלו פשוט לנער את המכשיר קלות והוא יציג לכם את האופציה. 

לעיתים אתם מפספסים התראות? אז יש אמצעי נוסף שיאותת לכם שיש התראה חדשה – הפנס. ניתן להגדיר אותו שיהבהב בעת קבלת ההתראה. יש להיכנס להגדרות נגישות – שמיעה ולסמן את אופציית הבהוב led בעת התראה. 


תמיד כיף לגלות דברים חדשים! 
גיליתם משהו חדש?
ספרו לנו בתגובות ואנחנו נוסיף. 


מאחלים ודואגים שתמשיכו להנות מהאייפון. 
שלכם, 
קלירלי 

לינקים חשובים:
כיסוי לאייפון X
מגן לאייפון X

דילוג לתוכן