משלוח חינם בקנייה מעל ₪249

כיסויים ומגנים לגלקסי 10 S החדש – כל מה שצריך לדעת

הגלקסי S10 הושק ואיתו טכנולוגיות חדשות נוספות אשר הושקו פעם ראשונה במכשירי סמארטפון וחלקן נצברו עם השנים. הטכנולוגיות החדשות משפיעות באופן ישיר על תצורת הכיסוי מגן, המראה, יכולת ההגנה של הכיסוי על המכשיר ועוד אילוצים רבים נוספים.

הטכנולוגיות שמצאנו שהכי משפיעות על איך יראה הכיסוי למכשירי הגלקסי 10 הן:

  • מסך הedge של סמסונג: המסך ״נשפך״ לצדדים ויוצר תצוגה ״אינסופית״ מה שמשאיר את המכשיר כלל ללא שוליים. האתגר בפני יצרני הכיסויים הוא גם להגן על המסך אך המשימה לא פשוטה. אנחנו מצאנו שהפתרון הכי אלגנטי הוא להגביהה את המגן בחלקים שאפשר. דוגמא בתמונה המצורפת:
כיסוי שקוף מגן לגלקסי אס 8 +
כך אנו מגנים על מסך האדג׳ של סמסונג גלקסי

מסך הגלקסי אס 10 יוצא מן הכלל, אבל…

  • מסך האדג׳ גם משפיע ביותר על מגני המסך לגלקסי. על מסך האדג׳ קשה עד בלתי אפשרי להדביק כמו שצריך מגן מסך זכוכית ולכן חלק מהיצרניות בחרו לייצר את מגן המסך עם מעט רווח מהמסך ובכך לאפשר הדבקה קלה ומדויקת יותר של מגן המסך. בנוסף, סוג זה של מגני המסך מאפשר מגע מדויק יותר. אפשרות נוספת למגן מסך היא סיליקון, שהיתרון המרכזי שלו הוא עמידות לאורך זמן אך החסרונות הן בחווית השימוש ובאיך שהוא נראה לאחר תקופה של שימוש. במקרים מסוימים מגני מסך סיליקון אף מתקלפים מהמכשיר. פתרון איכותי נוסף הוא מגן זכוכית אשר מודבקת בנורת אולטרה סגול ויושבת מושלם על המכשיר החסרונות הן שיש צורך במכשור מיוחד והעלויות גבוהות מאוד להדבקת מגן מסך שכזה.

טעינה אלחוטית מהירה בגלקסי 10

  • טכנולוגיה נוספת אשר משפיעה על עיצוב הכיסויים לגלקסי היא טכנולוגיית הטעינה האלחוטית. לא כל חומר מאפשר למכשיר להיטען אלחוטית ולכן לא ניתן לכסות את המכשיר בכל חומר שנבחר. גם יצרני המכשירים עברו מברזלים למיניהם לגב זכוכית אשר מאפשר טעינה אלחוטית. גם חומרים אשר מאפשרים טעינה אלחוטית וטעינה אלחוטית מהירה יכולים ליצור הפרש גובה גדול מידי ולמנוע טעינה אלחוטית במלוא העוצמה. לכן, יש לבדוק שהכיסוי אכן תומך בטעינה האלחוטית.

קורא טביעות האצבע בגלקסי אס 10

  • הטכנולוגיה אולי הכי מפתיעה היא קורא טביעות האצבע המוטמע במסך הגלקסי אס 10. הטכנולוגיה מציגה יכולת לקרוא את טביעת האצבע מקורא המוטמע בתוך המסך אשר לא ניתן לראות אותו בכלל.
  • בנוסף לכך, הקורא עובד במהירות מירבית ואף יותר מהיר מסורקי טביעות אצבע אחרים. הטכנולוגיה מרשימה ביותר, אבל, אינה מאפשרת להשתמש במגני מסך זכוכית ועדיין להשתמש בקורא טביעות האצבע. האופציה היחידה היא להשתמש במגן מסך סיליקון אותו אנחנו באופן אישי בקלירלי פחות מחבבים. הסיבה היא שחווית המשתמש נפגעת, האצבע נוגעת בסיליקון ולא בזכוכית איכותית. בנוסף לכך, הסיליקון לאחר תקופה מסוימת מתחיל להתקלף ולצבור לכלוך. נמליץ למשתמשים שבאמת באמת צריכים להשתמש במגן מסך שכזה. במידה ואתם לא חייבים מומלץ להימנע ולהנות מהמכשיר קצת יותר.אנחנו בנתיים נמשיך לחקור ולחפש את הפתרונות הטובים ביותר עבורכם וכמובן שנעדכן במידת הצורך.

אופן השימוש בגלקסי אס 10 משתנה

  • כפתורים הולכים ונעלמים – בעקבות האייפון גם מכשירי אנדרואיד עוברים ל״מחוות״ בכדי לאפשר שימוש נוח, מהיר ואינטואיטיבי יותר. מכשירי הגלקסי 10 כבר משתמשים בטכנולוגיה החדש. השוליים של המכשירים נעלמים והתופעה גורמת לכך שאנחנו לא יכולים יותר לעטוף את המכשיר יתר על המידה בכדי לא לפגוע בחווית השימוש במכשיר. אנחנו נאלצים להתחשב גם בחווית השימוש וגם ברצון המוצדק להגן על המכשיר הכל כך יקר.

לסיכום, ניתן לראות כי הטכנולוגיה משפיעה בצורה בלתי רגילה על איך הכיסויים יראו ומאיזה חומרים נייצר אותם בכדי לספק הגנה למכשירים הכל כך איכותיים ויקרים. האתגר הולך וגדל משנה לשנה אך בסוף כולנו נהנים ממכשירים טובים יותר, איכותיים יותר אשר יודעים לעשות הרבה יותר והרבה יותר טוב.

ההמלצה החשובה ביותר היא כמובן, אל תפילו את המכשיר…

מוזמנים להירשם לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים אודות מוצרים חדשים ומבצעים שלא יחזרו.

לינקים חשובים

כיסוי מגן לגלקסי 10 ו S10 / S10+ / S10e

מגן מסך לגלקסי 10 – S10 | S10+ | S10e

גלקסי אס 10 הושק – כל המידע שצריך לדעת

דילוג לתוכן