משלוח חינם בקנייה מעל ₪249

5 טיפים לשמירה על המסך שלכם

אם למכשיר הסמארטפון שלכם יש מסך בטכנולוגיית OLED יש מספר דברים שכדאי שתדעו

הטלפונים שלנו סופר יקרים, מכילים את מיטב הטכנולוגיות והפכו למרהיבים. עם זאת, יש מספר דברים שצריך לקחת בחשבון ולדעת על מכשיר הסמארטפון שאליו אתם מחוברים לאורך רוב היום שלכם.   

  1. רקעים שחורים
    האייפון שלנו אימץ מסכים מסוג OLED אשר מפעילים אך ורק את הפיקסלים בהם המסך משתמש. תצורת הבסיס היא מסך שחור ורק כאשר יש צורך בצבע בהיר משחור הפיקסלים נדלקים. במידה ותשתמשו ברקע שחור לגמרי, אותם שטחים שחורים לא ידלקו כלל. בכך, גם נשמור על המסך, גם על הסוללה, וגם על העיניים שלנו.
  2. בהירות הכי נמוכה שאפשר
    בהירות המסך יכולה לגרום לבעיות רבות
    בכל מקרה, ההמלצה שלנו בכדי לשמור על הבטריה שלכם, על העיניים שלכם ועל המסך – השתמשו בבהירות הנמוכה ביותר שמתאפשרת לכם בכל רגע נתון. ברגע שמתרגלים, אין דרך חזרה.
  3. Dark Mode
    במידה ומערכת ההפעלה שלכם מאפשרת לכם, באייפון החל מספטמבר 2019 ובסמסונג גלקסי החל ממכשירים התומכים בOneUI, השתמשו במצב זה בכדי לנצל את היתרונות שצוינו בסעיף 1.
  4. להימנע מלהשאיר את המסך דולק
    אמנם המסכים מתקדמים ביותר ומהווים את שיא החדשנות שיש היום במסכים, עדיין יש בעיות של פעם, כמו שהיו אז במסכי הפלזמה – צריבת מסך. צריבת המסך נגרמת כתוצאה ממסך אשר מופעל על עוצמה גבוהה ונשאר סטטי לאורך זמן. ככל שהבהירות גבוהה יותר כך גם הסיכוי שזה יקרה וככל שהמסך יישאר סטטי ליותר זמן כך גם גדל הסיכוי שזה יקרה.
  5. מוזיקה שומעים באפליקצייה המיועדת לכך
    במידה ואתם שומעים מוזיקה ביוטיוב, אתם עושים טעות חמורה. זה אומר שהמסך שלכם יציג לאורך זמן את אותה המסך, מה שיכול לגרום לצריבה. באפליקציית היוטיוב לא ניתן לסגור את המסך בשמן ששומעים מוזיקה (לצערנו הרב). לכן, נמליץ להשתמש באפליקצייה המיועדת לכך כמו ספוטיפיי. מה גם שאתם תהנו הרבה יותר מהמוזיקה שלכם, בתשלום של 20₪ גם לא תצטרכו לשמוע פרסומות. 

וכמובן, לא לשכוח להגן על המכשיר שלכם בצורה מלאה באמצעות כיסוי ומגן מסך איכותיים שיאריכו את חיי המכשיר ויחסכו הוצאות מיותרות, שעות עבודה וחוסר נעימות. 

דילוג לתוכן