משלוח חינם בקנייה מעל ₪249

נוט חדש הגיע, והוא בא בדיוק בזמן…

השנה, סמסונג הולכים 2 צעדים קדימה עם סדרת הGalaxy Note ומשיקים 2 מכשירי דגל מהסדרה לעומת אחד בודד בשנים הקודמות.

2 מכשירים, אחד גדול (6.3״) והשני פשוט ענק עם מסך של 6.8״! וכיאה לסמסונג עם מסך אינפינטי אדג׳ אשר מתוח מקצה לקצה ומשאיר ממש ממש מעט שוליים בחלק העליון והתחתון. בנוסף, המצלמה הוטמעה במרכז המסך בחלק העליון בכדי לאפשר למסך להימתח אפילו יותר מהרגיל, כמו במכשירי הגלקסי אס 10. 

בנוסף למצלמה, בחלק התחתון של המסך, הוטמע סורק טביעות האצבע בתוך המסך ולא ניתן לראותו כלל. פשוט עובד כמו קסם. 

מוזמנים לצפות בסקירה הראשונית של המכשיר שהכין MKBHD:

מה מיוחד בגלקסי נוט 10+ ? 

המכשיר הושק במגוון צבעים מרהיבים: שחור,לבן, אדום, ורוד ואחד מיוחד שהצבעים משתנים בהתאם לתאורה בחדר. תמיד מיוחד. 

בנוסף לכך, הגלקסי נוט 10 עוצב במחשבה על מנימליזם וכפתור הביקסבי הוסר וכעת יש רק את כפתור הנעילה ואת כפתורי הווליום. הכפתורים נמצאים בצד אחד, כך שצד אחד חלק לגמרי בצורה מרהיבה. 

כמובן, העט של הנוט הרבה יותר מתקדמת ומאפשרת מחוות רבות. החידוש המרכזי הוא שהמכשיר מזהה כתב יד ומאפשר להמיר אותו לטקסט רגיל, ו/או מאפשר לחפש בין הפתקים לפי טקסט רגיל. כרגע עובד בשפה האנגלית, לגבי השפה העברית אנחנו ממתינים לעדכונים. העט מכיל כעת ג׳ירוסקופים שמאפשרים מחוות רבות לשליטה על המכשיר מרחוק, בין עם לשלוט על המצלמה או לפתוח אפליקציות. או בכלל להעביר מצגת שהכנתם והתחברתם לחיבור הDEX. 

מערך מצלמות פשוט יוצא מן הכלל

מערך המצלמות בGalaxy Note 10 הרבה יותר מתקדם ומאפשר צילומי וידאו עם בוקה, צילומי וידאו עם מייצבים, המאפשרים לצלם צילום שהוא הרבה יותר יציב ואין כמעט רעידות בזמן הצילום. אפילו אם תצלמו תוך כדי ריצה. 

טוב, אז אם לצלם את הצילומים זה החלק הברור ונחמד שהשתפר, עכשיו המכשיר מאפשר גם לערוך אותם באמצעות חבילת כלים שסמסונג הטמיעה באפליקציה של הצילום. 

בנוסף לכך, המערך המרהיב של המצלמות כולל גם מצלמת עומק המאפשרת שימוש בטכנולוגיות מציאות מדומה מתקדמות ביותר.

סדרת מכשירי הנוט, כוללת את מיטב החומרה, מקצה לקצה וזה כולל גם כמובן את המעבד והמעבד הגרפי. המעבדים, מייצגים את מיטב הטכנולוגיה שיש היום במכשירי סמארטפון ומגיעים לעוצמות אדירות. מבחנים בטוח ימהרו להגיע. 

למשתמשי הנוט הכבדים ביותר, אשר ממש מתבססים עליו, בטח תשמחו לשמוע שכעת אתם יכולים לעבוד עם DEX על כל מחשב. גם פי סי וגם מק, באמצעות אפליקציה יעודית המאפשרת לפתוח את השימוש. נדרש רק חיבור usb

המכירה של המכשיר תחל ב23 לאוגוסט בעולם, וכנראה שיגיע לארץ כמה ימים לאחר מכן. 

המפרט המקוצר: 

נוט 10 – Note

  • מסך 6.3״ ברזולוציה – 2280×1080
  • זכרון Ram – 8GB
  • סורק טביעות אצבע
  • שלושה מצלמות (רחבה, רחבה מאוד וזום)
  • 3500 מיליאמפר סוללה

נוט 10 + – Note

  • מסך 6.8״ ברזולוציה – 3040×1440
  • זכרון Ram – 12GB
  • סורק טביעות אצבע
  • 4 מצלמות (רחבה, רחבה מאוד, זום וחיישן עומק)
  • 4300 מיליאמפר סוללה

ולסיכום…

למי שפשוט אוהב את העט של הנוט ולא רוצה מכשיר עצום, אולי כדאי שיקח את הנוט. אבל למרבית משתמשי הנוט, אלה שבאמת משתמשים הרבה במכשיר, כנראה ירכשו את הנוט 10+ המאפשר שימוש נוח וטוב אפילו יותר יחד עם מסך וסוללה גדולים עוד יותר. 

בכל מקרה, ומה שבאמת בטוח – כיסוי לגלקסי נוט 10 + אתם תיהיו חייבים. השתדלו למצוא אחד כזה שלא יהרוס את כל החוויה שסמסונג עובדים עליה כבר שנים ארוכות. 

דילוג לתוכן