משלוח חינם בקנייה מעל ₪249

אייפון 11 ו11 פרו מקס – הושקו! כל מה שצריך לדעת

כצפוי, הושק הערב (יום שלישי 10/09) האייפון החדש, או בעצם שלושת האייפונים החדשים. 

השנה, אפל חידשו את שלושת הדגמים וליין הדגמים נראה זהה לשנה שעברה מבחינת גודל, מבנה ותמחור: 

iPhone 11- זהה לאייפון xr
iPhone 11 Pro זהה לאייפון Xs
iPhone 11 Pro Max – זהה לאייפון Xs Max

כל שלושת הדגמים קיבלו שיפורים רבים וכעת הם טובים יותר מהקודמים, החל מהמבנה הפיזי, הרכיבים, וכל האלמנטים שיש במכשיר ששופרו, חוזקו והפכו טובים יותר, חלקם משמעותית וחלקם פחות. 

https://www.youtube.com/watch?v=ZA3MV2V–TU
אפל הוציאו סרטון של 2 דקות עם כל החידושים, צפייה מהנה

המצלמה החדשה של האייפון 11 ו11 פרו מקס

אייפון 11 פרו – 3 מצלמות: רחבה מאוד, רחבה וזום.
אייפון 11 – 2 מצלמות: רחבה מאוד ורחבה. 

תמונות: אפל

עד 9 תמונות בצילום אחד

לכל דגם אייפון נוספה מצלמה בהתאם לשנים הקודמות.  מערך המצלמות מתמקד בעיקר ברוחב הצילום ולאו דווקא בעומקו. המצלמות נוספו בכדי לשפר את התמונה שאותה אתם מצלמים מבלי שתרגישו. כעת בלחיצת כפתור אחת, האייפון יקח 9 תמונות ויחבר אותן יחד בכדי ליצור עומק יותר נכון ואמיתי, יותר פרטים, דיוק צבעים ועוד שלל יכולות משמעותיות. 

תמונות: אפל

צילום הוידאו הטוב ביותר שהיה אי פעם בסמארטפון

המצלמה של האייפון 11 והאייפון 11 פרו מקס הופכת למצלמת הוידאו הכי איכותי שיש בסמארטפון. צילום הוידאו הפך מתקדם הרבה יותר. אפל הציגו את האייפון החדש בשיתוף פעולה עם צלמים מקצועיים והציגו את היכולות המרשימות של המכשיר. אחד הצלמים הראה איך הוא יכול להחליף סט צילומים שלם באייפון עם חצובה, התוצאות לא פחות ממדהימות. תוכלו לצפות באחד הצילומים: 

 

צילום בהילוך איטי!

אנחנו יודעים שהפיצ׳ר קיים שנים, אבל לא במצלמת הסלפי – אפל קוראים לזה סלו-פי. הפיצ׳ר מאפשר למצלמת הסלפי לצלם עד 120 פריימים לשנייה אשר יעניקו לכם צילום מרשים מאוד של סלפי בSlo motion. לא יכולים לחכות כבר לראות את ההברקות שיהיו לאנשים עם הצילום הזה. 

צילום פורטרט באייפון 11 

תמונות: אפל

מי מאיתנו לא אוהב צילומי פורטרט? 
אפל עושה את זה הפעם בגדול, עם אופציה לצלם גם אלמנטים מלבד אנשים במצלמת הבסיס ובנוסף עם אופציה לצילום פורטרט של קבוצה של אנשים. 

הפורטרטים באייפון 11 החדש מתקדמים מאי פעם ומציגים יכולת לצלם גם את הפרטים הכי קטנים, בדגם הפרו במיוחד, הודות לשלושת המצלמות ניתן לקבל אפילו יותר פרטים ויותר דיוק בתמונה. 

מצב צילום לילה חדש

באייפון 11 וגם בדגם הפרו ניתן לצלם במצב לילה ולאפשר צילום של תמונות טובות הרבה יותר גם בתנאי תאורה קשים מאוד. צילומים שבעבר היו כמעט בלתי אפשריים מתאפשרים בקלות באמצעות מצב הלילה. 

מסך 

המסך של האייפון ידוע ככזה שתמיד כיף להסתכל עליו, תמיד נראה מצוין ועונה להגדרת הRetina אשר אפל מתגאים בה כל כך בכל צד שהם מציגים.  

המסך באייפון 11 נשאר זהה לקודמו ועדיין נקרא Liquid Retina. 

לעומת זאת, באייפון 11 פרו ובאייפון 11 פרו מקס המסך קיבל שיפור משמעותי עם מפרט לא כל כך רגיל למסך סמארטפון. 

מסך האייפון 11 פרו – הטוב ביותר אי פעם באייפון

תמונות: אפל

המסך החדש בדגם הפרו נקרא Super Retina XDR (סופר רטינה אקס די אר). בדומה למסך מחשב מדגם הפרו שאותו אפל הציגה לאחרונה המציג יכולת בלתי רגילה להציג צבעים מדויקים ביותר יחד עם בהירות גבוהה במיוחד. 

המסך מציג פיק של 800 nits כאשר מסתכלים על המסך בחוץ, באור יום. כך תוכלו לראות את מסך המכשיר בצורה כמעט מושלמת. בהירות שכזאת מצויינת במיוחד כשמצלמים או מסתכלים על המכשיר בשמש ישירה. הפיק השני והגבוהה יותר מגיע לכ1200 nits (!!!) כאשר צופים בתוכן HDR10, בכדי שתוכלו להנות מהאיכות באופן מלא. 

אז המסך הזה הוא המסך הבהיר ביותר והחד ביותר שהיה באייפון אי פעם. כבוד!

טכנולוגיות נוספות במסך האייפון 11 פרו 

המסך, בדומה לאייפון X, Xs, Xs Max בנוי בטכנולוגיית OLED המתקמדת ביותר למסכים כיום. המסך תומך בWide color gamut המאפשרת ניהול מדויק ורחב של הצבעים המוצגים. 

בנוסף לכל הטוב הזה – המסך תומך בTrue Tone אשר משנה את הגוון של הצבעים במסך בכדי להתאים לסביבה ולהקל על העיניים בעת צפייה במסך. 

המסך כעת חסכוני יותר בכ- 15% ומאפשר חיי סוללה ארוכים הרבה יותר. 

הטכנולוגיה החסרה במסך האייפון 11 פרו מקס

קיווינו שהמסך יהיה בעל מהירות רענון גבוהה יותר כמו באייפד פרו ותתאפשר תנועה חלקה יותר של האלמנטים על המסך. קיווינו שיהיו טכנולוגיות נוספות כמו USB-C, אבל בטח לא ציפינו שיהיה פחות טכנולוגיה. אז ה3D-TOUCH היא הטכנולוגיה החסרה. וכנראה שלא סתם. אולי לא השתמשנו בה מספיק? ספרו לנו אם היא תחסר לכם…

שיפור הכרחי נוסף הוא המעבד

אמנם השיפור במעבד לא נראה מטורף כל כך אבל עדיין הוא הצ׳יפ הכי מתקדם שיש על סמארטפון, עדיין. הכירו את הA13 Bionic, המעבד החדש של האייפון 11 והאייפון 11 פרו. 

המעבד מהיר יותר בכ- 20% ומשתמש בכ- 40% פחות אנרגיה מה שמאפשר חיי סוללה מאוד ארוכים. 
המעבד הגרפי מהיר גם הוא בכ- 20% ומשתמש בכ- 30% פחות סוללה.  

חלק מהצ׳יפ כולל בתוכו גם מנוע ל machine learning והוא מהיר יותר מקודמו בכ- 20% וצורך כ- 15% פחות סוללה. הצ׳יפ הזה אגב גם אחראי לחיבור 9 התמונות שהאייפון 11 יודע לצלם בו זמנית ולהוציא מהן תמונה אחת איכותית ועמוסה מאוד בפרטים מדויקים, מבלי לפספס, בנוסף המנוע גם אחראי על Face ID, AR ועוד. 

אז כמה זמן תוכלו להנות מהאייפון 11 שלכם? 

למי שחשב שבאייפון XR יש חיי סוללה ארוכים במיוחד, אז קבלו שעה נוספת באייפון 11. בדגמי האייפון 11 פרו המצב השתפר עוד יותר – 5 שעות נוספות לעומת דגם הxs משנה שעברה. השיפור הכי משמעותי שסוללה של אייפון קיבלה אי פעם. הסוללה כעת מחזיקה כ11 שעות רצופות של צפיה בוידאו. 

מטען מהיר 

לאחר שנים של בלבול מצד משתמשים רבים של האייפון, סוף סוף באייפון 11 פרו אנו מקבלים מטען מהיר כיאה לסמארטפון בשנת 2019 (כמעט 2020). 

המטען המהיר 18W המגיע בדגמי האייפון 11 פרו (באייפון 11 מגיע מטען רגיל) מאפשר טעינה של כ- 50% ב30 דקות מהירות למדי. המטען המהיר גם ימכר בנפרד ויהיה ניתן לרכוש אותו להשתמש בו גם בדגמים ישנים יותר ואף בדגמי האייפד.

לשם השוואה, המטען המגיע עם האייפד הוא 10W בלבד, כך שהשיפור הוא משמעותי ביותר. 

כנראה שעם האייפון 11 תתחילו לשכוח ולהתחשב בחיי הסוללה, מה שבטוח הוא שיום עבודה מלא ועמוס הכולל שימושים אינטסיביים הוא יחזיק ללא מאמץ כלל, נחכה לסקירות שיספרו כמה בדיוק, אבל בטוח שהשיפורים משמעותיים. 

האייפון 11 – האייפון העמיד ביותר אי פעם 

אפל לא הפסיקו להתגאות בעמידות המכשיר והציגו אותו כמכשיר העמיד ביותר, אם להיות כנים, בתמונות ובוידאו שהם הציגו זה באמת נראה כך, האייפון 11 נראה עמיד ביותר. 

עמידות למים ואבק

האייפון 11- עמיד ל2 מטר עומק לעד 30 דקות. 

האייפון 11 פרו- והאייפון 11 פרו מקס עמידים ל4 מטר לעד 30 דקות. 

נשמע מבטיח, אך אנו ממליצים להרחיק את המכשירים ממים, מספיק שהמכשיר התחמם, קיבל מכה או שפשוט מגירת הסים לא יושב טוב והמכשיר כבר לא באותה עמידות למים. המכשיר יקר מידי בשביל זה. הישמרו ממגע עם מים. 

חוזק הזכוכית 

הזכוכית באייפון 11 החדש היא הזכוכית החזקה ביותר שיש במכשירים סמארטפון. 

המכשיר עמיד ביותר ונראה כי אפל העבירו אותו סדרת בדיקות מכובדת והוא באמת נראה כך, אנחנו כמובן נחכה למבחנים אמיתיים ביוטיוב בכדי להבין בדיוק עד כמה הטענות נכונות. 

אבל בינינו, מי מאיתנו ילך בלי כיסוי לאייפון 11 שלו? 

תמונות: אפל

המכשיר אמנם מעוצב היטב ונראה באמת מרשים, אך בלי כיסוי לא יראה כך לאחר תקופה. כיסוי לאייפון הוא תעודת הביטוח לאייפון שלכם! אז בכדי להפוך את ההגנה לנעימה יותר יצרנו עבורכם את Clearly. הכיסויים של Clearly עשויים ממיטב החומרים בכדי לספק את ההגנה הטובה ביותר יחד עם שמירה על העיצוב המקורי של המכשיר. כמו גם, המגן מכסה את המכשיר באופן מלא ומעניק הגנה איתנה במינימום עובי. 

למשתמשים המפחדים מאוד על המכשיר שלהם, האייפון 11 עם הכיסוי השקוף שלנו ישתלב פשוט מושלם ויעניק הגנה אידיאלית יחד עם שמירה על העיצוב המרהיב של האייפון. 

מגן המסך לאייפון 11 משתלב בצורה מושלמת עם עיצוב המכשיר בכדי שלא תרגיש שהוא שם ומשלים את ההגנה הנדרשת בצורה הטובה ביותר.

דילוג לתוכן