משלוח חינם בקנייה מעל ₪249

הסקירות השוות ביותר לאייפון 11

האייפון 11 הושק וכבר הגיע לידיים של מובילי דעת הקהל בעולם הטכנולוגיה בכדי שעוד לפני שהאייפון מגיע לחנויות, תוכלו לבדוק בדיוק האם הפיצ׳רים החדשים מתאימים לכם ואיזה גודל מנצח עבורכם.

מתי האייפון 11 פרו מקס מגיע לישראל?

האייפון 11 מגיע לישראל ב- 26.09.2019, בשונה משנים קודמות שלקח כמעט חודש שלם מהרגע שהוא הושק בעולם ועד שהוא מושק בישראל. מעניין יהיה לראות האם זמינות המכשירים תיהיה נמוכה כמו בשנים קודמות או שלא תיהיה בעיה להשיג את המכשיר המבוקש, בצבע המבוקש ובנפח הרצוי.

אז מה הסוקרים בעולם אומרים על מכשירי האייפון ?

אמ;לק: האייפון 11 הוא שדרוג לעומת האייפון הקודם, בדומה לסדרות המכשירים s שהושקו בכל שנה שניה. מעין מקצה שיפורים וליטושים לקיים. השיפור המשמעותי ביותר מגיע למצלמה, וחלקם ממש ממש מתלהבים מהיכולות שלה.

האייפון 11 הוא האייפון המומלץ ביותר באופן חד משמעי לרוב האנשים. גם אם צילום חשוב לכם, תוכלו להנות ממצלמה נהדרת אשר תספק צילומים מרהיבים.

דגמי האייפון 11 פרו ו 11 פרו מקס מומלצים רק למי שבאמת חשוב שהמסך יהיה בטכנולוגיה הכי חדישה, קצת יותר עמיד ולמים ובעיקר בעל יכולות צילום יותר טובות. אם בא לכם להשקיע עוד קצת ולקבל חווית קצת יותר טובה אז בהחלט יש במה להשקיע. אם אתם מצלמים המון והצילומים בעלי ערך עבורכם אז כמובן תוכלו לרכוש את האייפון בדגם הפרו, בגודל המתאים לכם ולהנות מהשיפורים.

בנוסף, אפל בעצם שינו מעט את הגישה של האייפון 11 לעומת האייפון XR. בהתחלה, דגם הXR הוצג כאייפון מוזל לעומת 2 דגמי אייפון רגילים. כעת, האייפון 11- הדגם המשופר של האייפון XR מוצג כהאייפון הרגיל ושתי הדגמים האחרים מוצגים כאייפונים מקצועיים. הסוקרים כאמור, לא מצאו מה בדיוק מקצועי בהם חוץ מהשיפור במצלמה ובמסך.

הסקירות

הסקירה הטובה ביותר היא של מגזין The Verge, הסקירה מתייחסת לאייפון 11 בסרטון נפרד מהאייפון 11 פרו. בסקירה הם בוחנים את ההבדלים מהמכשירים הקודמים ובודקים איזה אלמנטים שופרו וכמובן ממליצים לכם למה להתייחס כאשר אתם בודקים איזה מכשיר מתאים לכם. הסקירות של The Verge על האייפון החדש, האייפון 11, הן הסקירות המקצועיות והטובות ביותר שהצלחנו למצוא באינטרנט כרגע.

סקירה של האייפון 11 – The Verge
סקירה של האייפון 11 פרו מקס – The Verge

אם כבר החלטתם איזה אייפון אתם עומדים לרכוש ואתם חושקים בUnboxing בכדי להבין יותר לעומק את החוויה שבאייפון, תוכלו לצפות בפתיחת קופסא של כל דגמי האייפון 11 של MKBHD:
iPhone 11
iPhone 11 Pro
iPhone 11 Pro Max

עובדה מגניבה על MKBHD, כל הצילומים שהוא מצלם נעשים באמצעות ציוד צילום ברמה של קולנוע. הציוד צילום ועריכה מוערך במאות אלפי דולרים והכל נעשה בסטודיו הפרטי שלו (כבר יותר מאחד) שמתוכנן רק לצילומים של טכנולוגיה ליוטיוב.

פתיחת קופסא: אייפון 11, אייפון 11 פרו, אייפון 11 פרו מקס – MKBHD

אז איך המצלמות מתפקדות בצילומי לילה באייפון 11 החדש?
היוטיוברית iJustin שבודקת כל אלמנט במכשירי אפל יצאה לבדוק ולהשוות לגוגל פיקסל, אשר נחשב לאחד מהמכשירים הטובים ביותר בצילומי לילה.

סקירה של המצלמות של האייפון 11 פרו מקס – iJustin

דילוג לתוכן