משלוח חינם בקנייה מעל ₪249

אייפון 13 – כל הדגמים הצפויים

אייפון 13

האייפון 13 החדש אשר צפוי לצאת לאור בספטמבר 2021 לעומת האייפון 12 אשר הושק ב-13 לאוקטובר בעקבות משבר הקורונה אשר גרם לעיכובים בכל שרשרת האספקה. האייפון 13 צפוי לחזור לשגרה ולצאת לעולם כמו כל שאר האייפונים בחודש ספטמבר. האייפון 13 צפוי להביא איתו מגוון חידושים שיהפכו את האייפון 13 לאייפון הטוב ביותר שאפל יצרה אי פעם. אמנם האייפון 13 החדש לא צפוי לקבל עדכון עיצובי משמעותי, אך הוא בהחלט צפוי לשמור על העיצוב הנוכחי הדומה לעיצוב של האייפון 12. 

סדרת הדגמים של האייפון 13 צפוי לכלול 4 דגמים שונים: אייפון 13 מיני, אייפון 13, אייפון 13 פרו, אייפון 13 פרו מקס. סדרת הדגמים הצפויים להגיע דומים בגדלים ובמבנה החיצוני אך הפערים בדגמי הפרו צפויים לגדול. מערך המצלמות גדל משמעותית בדגמי הפרו וכבר הופך לגדול ממש בכדי לספק יכולות צילום שכנראה עוד לא הכרנו בסמארטפונים. 

מתי האייפונים החדשים יושקו בישראל?

האייפונים החדשים צפויים כהרגלם להגיע כחודש לאחר ההשקה העולמית. ההשקה העולמית צפויה להגיע לקראת סוף חודש ספטמבר ולאחר שבוע להגיע לחנויות ולהישלח ללקוחות. זאת אומרת שבתחילת חודש נובמבר אפשר לצפות שבתחילת נובמבר האייפון החדש ינחת בישראל. 

מהו מחיר אייפון 13 בישראל?

בהתאם למחירי האייפונים בשנים קודמות, והניסיונות של אפל לפגוע לטעמם ולתקציבם של מרבית הקהלים אפשר לצפות שמחירי האייפונים יתחילו בכ- 3,000₪ לאייפון 13 מיני ויגיעו כמעט עד ל- 6,000₪ לאייפון 13 פרו מקס עם הזיכרון המירבי. 

מצלמות – ההבדלים בין דגם האייפון 13 לאייפון 13 פרו

מערך המצלמות משופר בכל הדגמים יהיה דומה לאייפון 12, באייפון 13 מיני ואייפון 13 יהיו 2 מצלמות, רחבה ואולטרה רחבה אשר יספקו יכולות צילום גבוהות מאוד. לאייפון 13 פרו ואייפון , 13 פרו מקס תיהיה מצלמה נוספת אשר תאפשר צילומים מתקדמים עוד יותר. 

חלק מהחידושים במערך המצלמות צפויים לכלול מצב Portrait גם בוידאו. מצב זה מאפשר לדמות צילום במצלמה מקצועית אשר מאפשרת צילום עם עומק שדה ומאפשרת רקע מטושטש. בנוסף, אפל השיקו בשנה שעברה אופציות מתקדמות לשליטה על מצב הצילום ויצירת צילומים בפורמט Raw מקצועי בשם ProRes אשר מאפשר שמירה של התמונה במלואה ולא בפורמט מכווץ. כך ניתן לערוך את הצילומים לאחר הצילום ולאפשר תוצאות משמעותיות טובות יותר. האייפון 13 צפוי לכלול גם אפשרות לצלם וידאו ב ProRes וכך ליצור תוצאות טבוות ומקצועיות אף יותר. 

מערך המצלמות החכם של האייפון יודע לזהות בדיוק מה אתם מצלמים ומגדיר באופן אוטומטי את מצב הצילום הנדרש וההגדרות הנחוצות כדי לייצר את התמונות הטובות ביותר. האייפון החדש, ידע להציע פילטרים חדשים המותאמים בדיוק לסצנת הצילום שאותה מצלמים באותו הרגע. 

אייפון 13 – המסך

אולי השנה סוף סוף, אפל תיישר קו עם העולם ותציג גם מסכים התומכים בקצב רענון של 120 הרץ לשניה ומאפשרים תנועה חלקה יותר באופן משמעותי כדי שכל האנימציות יראו פשוט טוב יותר. 

האפל הייתה מהראשונות להציג מסך כזה באייפד פרו בשנת 2018 ומאז הטכנולוגיה עדיין לא הגיעה לאייפונים. לדעתנו, בעקבות צריכה מוגברת של הסוללה. 

אם ביישור קו עם שאר היצרניות עסקינן, אולי נראה גם Always on display? 

בהקשר של מסך, המגרעת באייפון החדש צפויה להיות קטנה יותר ולאפשר לשטח המסך לגדול מעט. 

סוללה גדולה יותר באייפון 13

בכדי לספק את כל הכוח שמערך המצלמות והמסך החדשני צריכים, אפל חייבת להגדיל את גודל הסוללה באייפון 13 בחדש. הסוללה צריכה גם להציג שיפור בזמן העבודה וגם שיפור ביכולת שלה לספק חשמל למערך המצלמות המתקדם 

מעבד יעיל מתמיד מגיע לאייפון. 13

כחלק מהשיפורים המעבד הבא צפוי להיות מיוצר בטכנולוגיית 5 ננומטר לעומת 7 ננומטר באייפון 12 הקודם. המעבד החדש צפוי לספק כ20% יותר ביצועים יחד עם צריכת חשמל מופחתת. 

מגסייף – MagSafe

טכנולוגיית המגסייף כאן להישאר ולאפשר לנו ליהנות ממגוון אביזרים אדיר המאפשר סביבה דיגיטלית טובה יותר.

מוצרים נוספים לצד האייפון 13

דילוג לתוכן