משלוח חינם בקנייה מעל ₪249

אפל השיקה את סדרת האייפון 13 ואייפון 13 פרו (מקס)

אפל השיקה אמש את סדרת האייפונים החדשה המכונה אייפון 13. הסדרה מכילה את האייפון 13 מיני, אייפון 13, אייפון 13 פרו, אייפון 13 פרו מקס

מה חשוב לדעת? מתי מגיע לישראל ומתחילה המכירה בארץ? איזה דגם לבחור? מה ההבדלים והאם שווה לשדרג?

מה חשוב לדעת?

העיצוב החיצוני זהה לעיצוב של האייפון 12.
ההבדלים בין האייפון 13 לאייפון 13 פרו גדולים מאי פעם.
המצלמה באייפון 13 פרו מתקדמת הרבה יותר וכוללת יותר אופציות ואת הפיצ׳ר המרכזי ProRaw. חשוב לדעת כי רק בגרסאות ה256 ג׳יגה בייט אחסון.
האייפון החדש מגיע עם אחסון בסיסי של 128 ג׳יגה לעומת 64 ג׳יגה בדגמים הישנים.
כמעט כל אלמנט באייפון שופר. הסוללה חזקה משנה שעבר בכ 1.5-2.5 שעות עבודה.

האם כדאי לשדרג מאייפון 12 לאייפון 13?

זה באמת עניין סובייקטיבי אך אפשר לאפיין את הצורך ולהגיד ככל שאם נגמר האחסון באייפון וצריכים שדרוג אז זאת הזדמנות לא רעה. אם נשבר המסך ורוצים מכשיר מושלם אז זה לגמרי הזמן. רק לא לשכוח מגן מסך בפעם הבאה.

מבחינת שיפורים, מי שמעוניין בסוללה גדולה יותר מצלמה טובה יותר ובעיקר צילומי וידאו ברמה גבוהה מאי פעם במכשיר נייד, זה המכשיר בשבילו.

אייפון 13 – הטוב ביותר אי פעם

כמיטב המסורת, אפל משפרים כל אלמנט באייפון, מקצה לקצה ולוקחים את האייפון לרמה גבוהה וביצועים טובים מאי פעם. מסוללה טובה יותר ועד מערך מצלמות שובר שיאים. הכנו לכם את השיפורים שהכי ישפיעו עבורכם

https://youtu.be/XKfgdkcIUxw

המסך

המסך באייפון 13 פרו ואייפון 13 פרו מקס שופר ומביא חידושים שחיכינו להם כבר 5 שנים.
המסך באייפון 13 מיני וה13 הקלאסי לא כוללים את השיפורים במסך למעט חיזוק הזכוכית וכעת היא פחות שבירה אך לא היינו ממליצים לבדוק את הנושא. חשוב ביותר להקפיד על כיסוי איכותי לאייפון 13 ומגן מסך מלא לאייפון 13

גודל המסך של האייפון 13 מיני – 5.4״

גודל המסך של האייפון 13 / 13 פרו- 6.1״

גודל המסך של האייפון 13 פרו מקס- 6.7״

Super Retina XDR

המסך מאפשר בהירות של 800nits כדי שיהיה בהיר מספיק גם בשמש ישירה. תכנים בתקן hdr יוצגו ב1200nits.

השיפור המרכזי במסך של דגמי האייפון 13 פרו ופרו מקס הינו הPro Motion המוכר מהאייפד פרו.
הפרו מושן הינו פיצ׳ר המאפשר למסך להציג קצב רענון של עד 120Hz.
החידוד שאפל עשו לטכנולוגיה היא האפשרות לרדת לקצב רענון של עד 10Hz ורק כאשר יש אפשרות וצורך להעלות את קצב הרענון.
בכך, מתאפשר גם להציג קצב רענון גבוהה כשצריך וגם חסכון בסוללה כשאפשר. הכי אפל שאפשר.

הסוללה

הסוללה באייפון החדש מספקת ביצועים טובים יותר. אפל כמו אפל לא מציגים את הנתון של קיבולת הסוללה אך מצהירים על שיפור של שעה וחצי באייפון 13 ושעתיים וחצי בדגמי האייפון 13 פרו ופרו מקס. אולי הודות לProMotion?

המעבד

ה- A15 החדש חזק בכ- 50% מהמכשירים המתחרים. ב30% בעיבוד הגרפי .

המעבד באייפון 13 פרו / מקס חזק אפילו יותר עם הA15 bionic

מערך המצלמות

האייפון 13 והאייפון 13 הציגו שיפורים אדירים במערך הצילום שלהם. אפל אף כותבים באתר שלהם ״האייפון הלך לקורס צילום כדי שאתם לא תצטרכו״ עם פיצ׳רים מעולם הקולנוע ויכולות עיבוד תמונה גבוהות ביותר. מערך המצלמות כולל שיפורי נרחבים ופיצ׳רים שעברו מדגמי האייפון 12 פרו של שנה שעברה לאייפון 13 הבסיסי.

המצלמות של האייפון 13 מיני והאייפון 13

מערך המצלמות כולל 2 מצלמות אשר ממוקמות באלכסון בכדי שיהיה אפשר להכניס את כל הטכנולוגיה פנימה. מערך המצלמות כולל את הסנסור הגדול הגדול ביותר שהיה אי פעם באייפון והוא כולל גם מייצב תמונה אופטי אשר מאפשר לצלם וידאו ללא רעידות, גם במצבים מאוד מאתגרים.
המצלמה הנוספת הינה מצלמה אולטרה רחבה אשר מאפשר לקלוט אפילו יותר.

מצב קולנוע (cinematic mode) מאפשר לייצר צילום שבדרך כלל ניתן להשיג באמצעות טכניקה של צלמים מנוסים שמעביר את הפוקוס בין אובייקטים בהתאם לעלילה.

הצילומים שהאייפון מצלמים עומדים בתקן המכובד Dolby Vision HDR.

Night Mode מזהה באופן אוטמטי ומתאים את החיישן לקלוט יותר אור ולהתאים את הצבעים בכדי לאפשר קבלת תמונה בהירה וברורה יותר.

Deep Fusion מופעל בסצנות אור בינוניות עד נמוכות. הוא מנתח חשיפות מרובות פיקסל לפי פיקסל כדי ללכוד את המרקמים, הדפוסים והפרטים הדקים ביותר.

Smart HDR 4 מזהה כעת עד ארבעה אנשים שונים בסצנה ומייעל ניגודיות, תאורה ואפילו גווני עור לכל אחד. אז כולם נראים במיטבם.

מצלמת האולטרה -רחבה מספקת לך שדה ראייה רחב גם כאשר אתה ממש קרוב למה שאתה מצלם. כך שתוכל לצלם יותר מהסצנה מבלי לסגת אחורה.

סגנונות חכמים מספיק כדי לעשות דברים כמו הגברת או השתקת צבעים תוך שמירה על גווני העור הטבעיים

המצלמה הקדמית
מערכת המצלמות TrueDepth כוללת את כל התכונות העדכניות ביותר מהמצלמות האחוריות:
מצב קולנועי
סגנונות צילום
הקלטת HDR של Dolby Vision
מצב דיוקן
סלפי של מצב לילה
חכם HDR 4
פיוז'ן עמוק
ועוד
לסטרטוספירה חדשה לגמרי של סלפי.

המצלמות של האייפון 13 פרו ואייפון 13 פרו מקס

צילומי מאקרו

העדשה המחודשת ומערכת הפוקוס האוטומטי החזקה, מצלמת האולטרה -רחבה החדשה יכולה להתמקד רק ב -2 ס"מ – מה שגורם אפילו לפרטים הקטנים להיראות מצוין. להפוך עלה לאמנות מופשטת. ללכוד את הזעם של זחל. הגדל טיפת טל. היופי של הזעיר מחכה. וגם ניתן לצלם מאקרו בוידאו

אייפון 13 פרו נוצר לאור נמוך. המצלמה הרחבה מוסיפה צמצם רחב יותר והחיישן הגדול ביותר עד כה – והיא ממנפת את סורק LiDAR לצילומי מצב לילה. Ultra Wide מקבל צמצם רחב יותר, חיישן מהיר יותר ופוקוס אוטומטי חדש לגמרי. ולטלפוטו יש כעת מצב לילה. עד פי 2.2x יותר אור שמגיע לחיישן.

מצלמת הטלפוטו החדשה כוללת אורך מוקד 77 מ"מ וזום אופטי 3x – מצוין לדיוקנאות קלאסיים או לצילום תמונות וסרטונים ברורים יותר מרחוק. עבור נושאים קרובים יותר, נסה את מצב דיוקן, שבו תוכל לחייג לבוקה ולהתנסות באפקטים של תאורה באיכות אולפן.

כעת האייפון יכול לצלם בעומק שדה רדוד ולהוסיף אוטומטית מעברי מיקוד אלגנטיים בין נושאים. מצב קולנוע יכול גם לצפות מתי נושא חדש בולט עומד להיכנס למסגרת ולהביא אותם למוקד כשהם עושים זאת, לסיפור יצירתי הרבה יותר. יש לך את האפשרות לשנות מיקוד או להתאים את רמת הבוקה אפילו לאחר הצילום. אנחנו לא יכולים לחכות לראות מה אתה עושה עם זה.

סגנונות צילום מחילים את הגדרות הטון והחום המועדפות עליך על התמונות שלך. אך בניגוד למסננים, הם שומרים על דברים כמו שמים וגווני עור טבעיים. בחר הגדרה מוקדמת שתוכננה על ידי אפל-תוססת, ניגודיות עשירה, חמה או קרירה-ואם תרצה, כוון אותו עוד יותר. קבע פעם את הסגנון שלך כדי לקבל את המראה שאתה אוהב בכל פעם.

נאמנות הצבע הגבוהה והדחיסה הנמוכה של ProRes מאפשרים לך להקליט, לערוך ולספק תוכן מוכן לשידור תוך כדי תנועה. כעת תוכל להשלים פרויקט ב- ProRes במלואו באייפון שלך. או להביא בקלות סרטוני ProRes מהאייפון שלך ל- Final Cut Pro ב- Mac שלך.

תוך שימוש בכוח הלמידה המכונה של הNeural Engine, Smart HDR 4 מבצע כעת התאמות ייחודיות עבור מספר אנשים בסצנה. התוכנה וISP שלנו מעדנות אוטומטית ניגודיות, תאורה וגווני עור לכל אדם. כך שכולם תמיד נראים מדהים.

לצילומים באור בינוני עד נמוך, Deep Fusion נכנסת פנימה-באמצעות הNeural Engine לביצוע ניתוח פיקסלים לפי פיקסל של חשיפות שונות ומיזוג החלקים הטובים ביותר לתמונה הסופית שלך. הוא מספק פירוט יוצא דופן ומביא אפילו את המרקמים הדקים ביותר בתמונות שלך.

מערך המצלמות של האייפון 13 פרו ואייפון 13 פרו מקס
צילום מסך אתר אפל
דילוג לתוכן