משלוח חינם בקנייה מעל ₪249

גלקסי אס 10 – ריכוז שמועות

מכשירי הגלקסי מסדרת S הבכירה של סמסונג מושקים בכל שנה לקראת האביב, כחצי שנה לאחר השקת האייפון. זאת כנראה אחת הסיבות שבכל שנה אחד המכשירים טוב מהשני לתקופה מסוימת. 

מקור: allaboutsamsung

אנחנו כבר ב2019, והגלקסי השנה ייקרא באופן מפתיע Galaxy S10. כן, כבר עבר עשור שלם מאז הושק מכשיר הגלקסי מסדרת הS הראשון. וזה בדיוק הזמן לקצת היסטוריה, שאולי תעזור לנו להבין מתי המכשירים הבאים יושקו 

תאריכיההשקהשלמכשיריהגלקסי

סמסונג גלקסי אס –  יוני 2010 

סמסונג גלקסי אס 2 – 13 בפברואר 2011

סמסונג גלקסי אס 3 – 3 במאי 2012 

סמסונג גלקסי אס 4 – 14 במרץ 2013 

סמסונג גלקסי אס 5 – 24 בפברואר 2014 

סמסונג גלקסי אס 6 / 6 אדג׳  – 1 במרץ 2015

סמסונג גלקסי אס 6 אדג׳ – 13 באוגוסט 2015

סמסונג גלקסי אס 7 / 7 אדג׳ – 21 בפברואר 2016 

סמסונג גלקסי אס 8 / 8 פלוס – 29 במרץ 2017 

סמסונג גלקסי אס 9 / 9 פלוס – 25 בפברואר 2018 

מקור: ויקיפדיה

כמו שניתן לראות, השקת מכשירי איננה צפויה לחלוטין וייתכנו שינויים במועד ההשקה. המועד הצפוי כרגע הוא ה20 לפברואר וככל הנראה יגיע לשווקים במהלך חודש מרץ. כהרגלנו בישראל, נאלץ להמתין עוד שבוע – שבועיים עד להשקת המכשיר בארץ והפצה רשמית ע״י המשווקים בישראל. 

אזמהבעצםיושקהשנה

3 מכשירים שונים: 

גלקסי אס 10 – Galaxy S10 

גלקסי אס 10 פלוס –  Galaxy S10 Plus

גלקסי אס 10 לייט  –  Galaxy S10 Lite 

סמסונג, כבכל שנה מנסה לגעת ולהתאים את עצמה ליותר ויותר קהלים, עם מכשירי ביניים שדומים למכשירי דגל ומכשירי דגל עם מפרט מעט נמוך יותר ובמחיר נגיש יותר. 

כצפוי, מכשיר הגלקסי אס 10 פלוס יהיה החזק מבין השלושה, כנראה לא באופן משמעותי מהדגם הרגיל. דגם הגלקסי אס 10 לייט יהיה דגם מוזל יותר עם מפרט מונמך מעט בכדי להנגיש את המחיר לצרכנים נוספים. קצת קשה לעמוד בקצב השקת מכשירי הסמארטפון מבית סמסונג, ובטח להתמצא מבחינת מפת המכשירים ואיזה מכשיר מתאים למי. 

השנה, מכשירי הגלקסי צפויים לעבור מתיחת פנים מסיבית ולהישאר ללא שוליים בכלל מסביב למסך. סמסונג צפויים להיות מבין המכשירים הראשונים המושקים עם מכשיר ללא שוליים בכל וגם ללא מגרעת בחלק העליון של המסך. אז איך תצטלמו סלפי? המצלמה תתומע בתוך המסך עצמו, כנראה באחד הצדדים של החלק העליון של המסך. כנראה שהמצלמה תמלא תפקידים נוספים כמו חיישן הקרבה המאפשר למסך להיכבות כאשר אנו מדברים בטלפון. יהיה מעניין לראות איך סמסונג מתכננים להטמיע את הרמקול הראשי שממנו מבצעים שיחות, והאם המכשירים יושקו עם רמקולים סטריאו שהפכו לסטנדרט בתעשייה.

כרגע, המכשירים של המתחרים בתצורה החדש נראים כך:
https://www.youtube.com/watch?v=yz0Cr_nfNM4

מקור: allaboutsamsung

בנוסף, על פי צילומים שנצפו ברשת, ניתן לראות כי המכשירים יכילו לא פחות מ-3 מצלמות! מערך מרהיב שמעניין מאוד לראות איך ישולב ומה תפקידה של כל מצלמה. המצלמות יסודרו לרוחב המכשיר בדומה לגלקסי נוט 8 / גלקסי נוט 9. 

ניתן לראות סיכום של כל השמועות בוידאו הבא:

https://youtu.be/uTcA8GwWXYA

כפי שקורה בתקופה האחרונה עם אפל ומכשירי האייפון, אנו מאמינים כי סמסונג תאפשר לעצמה להעלות מעט את המחירים, דבר היאפשר להגדיל רווחיות, לשפר את המכשירים ועדיין להישאר תחרותיים בשוק. מכשירי הגלקסי אס הם מכשירי הדגל וזאת ההזדמנות של סמסונג להשקיע ולהטמיע את מיטב הטכנולוגיות במכשיר. 

מה שאנחנו בטוחים לגביו לגמרי, הוא כמובן שהמכשירים הולכים להיות טובים מאי פעם וכמובן יפים ומרשימים מאי פעם. מה שלנו נשאר לאחל לכן, הצטיידו בכיסוי מגן ראוי שיאפשר לכם להנות מהמכשיר ועדיין להגן עליו בעת פגיעה. 

כיסוי מגן לגלקסי אס 10 – Galaxy S10
כיסוי מגן לגלקסי אס 10 פלוס –  Galaxy S10 Plus
כיסוי מגן לגלקסי אס 10אי –  Galaxy S10e

דילוג לתוכן