משלוח חינם בקנייה מעל ₪249

אייפון 12 החדש – תאריך השקה, מחירים, מפרט ושמועות – מעודכן

עדכונים חדשים לגבי השקת האייפון 12 החדש

עדכונים חדשים:

07/07: אפל הוציאו הזמנה רשמית לאירוע שיתקיים ב13 לאוקטובר בשעה 20:00 שעון ישראל.

על פי השמועות האייפונים יוצגו ב13 באוקטובר, יום שלישי.
האייפון ככל הנראה יגיע ב3 גדלים, 4 דגמים. כאשר האייפון 6.1״ יגיע בדגם רגיל ובדגם פרו יחד עם דגם של אייפון פרו מקס 6.7״ ואייפון קטן יותר בגודל של 5.4״

דגמי האייפונים החדשים – מקור: Phonearena

השנה, האייפון החדש יציג ככל הנראה שיפור משמעותי וקיצוני בעיצוב המכשיר. האייפון יחזור לתצורה הקודמת שלו שליוותה אותנו באייפון 4, 4s, 5 ו- 5s. לעומת האייפונים האחרונים, המכשיר יעוצב כריבוע. השמועות מספרות כי האייפון 12 אשר יוצג בספטמבר 2020, יהיה מעוצב בעיצוב מרובע יותר. 

אז מה בעצם מחכה לנו באייפון 12 החדש? 

האייפון 12 יהיה האייפון הראשון אשר יכלול תמיכה בדור חמישי (5G) ויספק חווית גלישה טובה ומהירה מתמיד במכשיר. בתחום העיבוד, דגמי האייפון 12 החדשים יכללו את המעבד A14 החדש אשר צפוי לספק יותר ביצועים בפחות צריכת אנרגיה. המעבד אשר מעוצב על ידי אפל בלבד ונמצא במכשיריה, צפוי להיות מתוכנן ב5 ננו מטר אשר יהיה מיוצר ע״י TSMC. 

דגמי האייפונים החדשים יגיעו ב3 גדלים שונים אשר יתווספו לדגם האייפון SE אשר הושק מוקדם יותר השנה. בדומה לדגמי האייפון 11, האייפונים יכללו 3 גדלים שונים, 2 דגמי פרו ודגם אחד רגיל. 

גודל המסך הצפוי באייפון 12 פרו – 5.4 אינץ׳, 12 פרו מקס – 6.7 איץ׳ ובאייפון 12 6.1 אינץ׳. האייפון 12 פרו -5.4 אינץ׳ יהיה קטן יותר מאשר האייפון 11 פרו. לחובבי המכשירים הקטנים והאיכותיים, זה כנראה יהיה אחד המכשירים הכי טובים בשוק לגודלו. ללא תחרות בכלל. 

רשימת הפיצ׳רים שחשבנו עליהם: 

מסך OLED מסוג XDR בדומהלמסךהחדששלאפל

  • המסכים שאפל מציגים בכל שנה טובים יותר מהשנה הקודמת. מסכי Retina איכותיים ביותר אשר יודעים להציג HDR ואת מיטב הטכנולוגיות בשוק. אך מה כבר ניתן לשפר השנה? אפל השיקו מוקדם יותר השנה את המסך למק פרו אשר נקרא Apple Pro XDR Display, אשר מצויד בטכנולוגיות מתקדמות ביותר. אנו משערים שחלק מהטכנולוגיות יילקחו משם ויוטמעו באייפון ויוכלו להנות מהשם המפוצץ XDR. 

שקע טעינה בחיבור USB-C או שלא יהיה בכלל שקע טעינה?

  • שקע הטעינה של האייפון 12 שנוי במחלוקת לחלוטין. מצד אחד אנחנו שומעים שמועות רבות על כך שהאייפון החדש יגיע ללא שקע טעינה בכלל ורק עם טעינה אלחוטית. חלק אחר של השמועות מספרות על USB-C שקצת נראה לנו פחות רלוונטי. עם אפל, קצת קשה לדעת ולהבין מה בדיוק הולך לקרות איתו אך אולי בדומה להרבה פיצ׳רים ועיצובים שנלקחים מהאייפד פרו גם הפיצ׳ר הזה? 

מגרעת קטנה יותר, וגם טובה יותר. תאפשר פתיחה מהירה של האייפון 12.

המגרעת אשר מכילה את הרמקול ואת חיישן ה FaceID צפויה להצטמצם משמעותית ולהפריע פחות לשימוש במכשיר. יחד עם זאת, החיישנים בתוך המגרעת מצופים להיות טובים ומדויקים עוד יותר. 

מסגרת פלדת אל חלד חזקה במיוחד

עקב העיצוב החדש של המכשיר המסגרת מקבלת משמעות גבוהה יותר וכעת צריכה לספק יותר עמידות. כמובן שעם הכיסוי השקוף שלנו לאייפון 12 היא לגמרי תישמר. 

מעברל eSim

שעוני אפל כבר תומכים בסים אלקטרוני, ואפילו בישראל חברות הסלולר תומכות בסים אלקטרוני, אז למה לא להעביר את מכשירי האייפון לתמיכה מלאה בeSim, להקטין את החלקים במכשיר, לצמצם את הפתחים של המכשיר, להשאיר את המכשיר אטום עד כמה שניתן ושיהיה עמיד אפילו יותר. 

חיישן LiDAR, בדומהלאייפדפרו

האייפד פרו אשר הושק במרץ 2020 מכיל חיישן בגודל של מצלמה באיזור המצלמות אשר כל תפקידו הוא להעריך מרחקים בין דברים. החיישן מאפשר AR טוב יותר

למה אייפון 12 ולא 11s? 

בשנים קודמות אפל התקדמו עם השמות של המכשירים בתצורה של מספר או מספר וs, אך השנה בעקבות השינויים המהותיים בעיקר בעיצוב, אפל צפויה להשיק את המכשיר החדש תחת השם אייפון 12 ולא 11s. ייתכנו שינויים אבל השמועות מרמזות שזה השם הרשמי של המכשיר. 

מה חסר באייפון 12? 

אחד השינויים הכי שנויים במחלוקת כנראה תיהיה תכולת האריזה. חלק מהשמועות מספרות כי האריזה תיקטן בחצי או אפילו יותר, איך אפל מתכוונים לעשות את זה?
פשוט למכור את האייפון ללא מטען וללא אוזניות. חלק מהשמועות מעט אופטימיות יותר ומדווחות על כבל חדש ואיכותי יותר אשר יכלל באריזה.
כנראה שהמחסור באביזרים לא יורד את עלות האייפון שתישאר זהה לדגמים הקודמים או שאפילו תעלה מעט. אפל כנראה בונים על זה שכולנו כבר מוצפים באביזרים ומטענים בבית וחלקנו אולי גם ככה מעדיפים טעינה אלחוטית וAirpods. אז למה לכלול באריזה משהו שלא כולם ישתמשו בו? לאפל גם יש חומר איכותי לשיווק, אריזה האייפון תיהיה משמעותית יותר ידידותית לסביבה. 

אז איזה אייפון אתם קונים? 

בין אם זה האייפון הגדול והחזק ביותר או שהאייפון הקטן יותר מספק לכם את הצרכים מעל ומועבר, את העיצוב של המכשיר אתם בטח תרצו לראות.
הכיסוי השקוף שלנו מאפשר לך להנות מהגנה אידיאלית במראה מנימליסטי לאייפון. לינק לרכישה

דילוג לתוכן