משלוח חינם בקנייה מעל ₪249

מדריך לקניית ערכת הגנה לאייפון

הטלפונים החכמים שיש כיום נחשבים למאוד מתקדמים, וכל התכונות והטכנולוגיות שהם מציעים מגיעות עם תג מחיר – השקעה גדולה יותר. כדי להגן על האייפון שבו השקעתם את מיטב כספכם מפני שריטות, סדקים ובמקרים אחרים גם הרס מוחלט, עליכם לבחור עבורו בערכת הגנה שתשמור עליו. בעזרת ערכת הגנה, גם את הטלפון שלכם נופל לכם מהיד או נפגע בכל צורה אחרת, הוא לא ישבר ויהיה הרבה יותר מוגן. 

אם אתם שואלים מהי ערכת ההגנה הטובה ביותר לאייפון, התשובה לשאלה זו יכולה להיות שונה עבור כל אחד ואחת, ועם כל כך הרבה אפשרויות זמינות, טבעי שיהיה לכם מעט קשה לבחור את הערכה המתאימה ביותר עבור הצרכים שלכם. כדי להקל עליכם מעט את התהליך ולעזור לכם להתמקד, הכנו לכם מדריך מפורט. 

בחירת החומר הנכון של מגני מסך

מגיני מסך מיוצרים ממגוון רחב של חומרים ועליכם להחליט מהו החומר המתאים ביותר עבר הצרכים שלכם. 

מגיני מסך פוליאתילן טרפתלאט (PET) ותרמופלסטיים (TPU)

מגנים אלו מציעים שכבת הגנה בעובי 0.10 מ"מ. שכבה זו מרגישה כמו זכוכית אך אינה פוגמת במסך המגע או בבהירות. מגנים אלו לא יסדקו או ישברו והם מציעים מידת עמידות טובה בפני שריטות, לעומת זאת הם יהיו מעט פחות עמידים בפני פגיעות יותר רציניות. כיום ישנם מגנים מהסוג הזה אשר מספקים גם עמידות בפני מים.

זכוכית מחוסמת

סוג נוסף של מגנים אלו מגני זכוכית מחוסמת, אשר נחשבים לבין הנמכרים והפופולריים ביותר. הם ממזערים במידה משמעותית נזק שעשוי להיגרם מבלאי יומיומי, כמו גם מפני נפילות או סוגים אחרים של פגיעות, כך ששומרים על האייפון שלכם מפני נזק עמוק. מגנים אלו מדורגים במקום מעולה, מה שאומר שמספקים עמידות גבוהה בפני שריטות, תוך שמציעים לכם חוויית משתמש משופרת, שזהה לשימוש במסך המכשיר עצמו. ישנם מגנים הכוללים גם תכונות מתקדמות כמו הגנה מפני טביעות אצבע וכתמים.

טיפ קטן

ישנם מגנים אשר מיוצרים מזכוכית מלאה, לעומת אחרים שכוללים רכיבי זכוכית מפחמן אשר מודבקים לשאר המגן. ישנו הבדל מהותי בין שני הסוגים ולכן עליכם לשים לב ליתרונות והחסרונות של כל סוג. קחו בחשבון שגם אם אתם בוחרים במגן מזכוכית מחוסמת, עליכם לבדוק את טיב הזכוכית ואיכותה, שכן ככל שהאיכות תהיה נמוכה יותר, המגן יהיה דק יותר ולא יספק את אותה הגנה.

איך בוחרים את הסוג הנכון?

היכרות עם החומרים הקיימים היא כבר השלב הראשון בדרך. לאחר שאתם מחליטים על החומר המועדף עליכם, זה השלב להחליט מה תעדיפו – מגן מסך שטוח או מעוקל (תלת ממדי).

מוצרים מעוקלים המספקים כיסוי מקצה לקצה, מעוצבים כדי לספק כיסוי מלא למסך האייפון שלכם, ובהשוואה למגנים שטוחים, הכיסוי שהם מספקים הרבה יותר נרחב. לעומת זאת, מגנים שטוחים יותר להיות יותר יעילים מבחינת החוזק ומידת ההגנה שהם מספקים במסגרת הכיסוי, מה גם שהם תואמים יותר לכיסויים לאייפון ומחירם הוגן יותר.

דבר נוסף שאפשר ומומלץ לעשות לאחר שבוחרים את החומר ואת סוג הכיסוי המתאים הוא לבחון תכונות שהדגמים השונים מציעים לכם, כדי לספק יתרונות נוספים. כיום אתם יכולים למצוא מגני מסך מזכוכית המכילה חומרים אנטי בקטריאליים. חומרים אלו מגנים על הנייד החכם שלכם מפני חיידקים ווירוסים שיכולים לגרום לנזקים ולדהיית הצבע של המכשיר, ובמקרים קיצוניים לעבור אליכם. 

תכונה נוספת ששווה לשקול היא פרטיות. ישנם מגני מסך מתקדמים שיכולים לספק לכם מידה גבוהה יותר של פרטיות, כך שתוכלו להבטיח שאף אחד לא יוכל לקרוא את מה שנמצא על מסך הטלפון שלכם בכל רגע נתון, בין אם אלו הודעות מהעבודה ובין אם התכתבויות עם חברים. לכן בחינת התכונות השונות של מגן המסך, והתועלות שמציע לכם, זו גם דרך להחליט. 

דברים נוספים שחשוב לזכור כאשר בוחרים מגן מסך

כאשר אתם מחפשים מגן מסך לאייפון שימו לב לדברים נוספים, כמו למשל:

  • תאימות של הערכה – בחרו מגני מסך מגוונים שמעניקים לכם תכונות מעולות אך שאינם מגבילים את הכיסויים לאייפון מהם תוכלו לבחור. עליכם לשים לב לכך שיש לכם את החופש לבחור גם מגן מסך וגם כיסוי לאייפון שיספקו לכם את מידת ההגנה הנדרשת עבור הצרכים שלכם, כל שכן שיאפשרו לכם להביא לכדי ביטוי גם את הטאץ' האישי והסגנון המיוחד שלכם.  
  • מותג – תמיד כאשר אתם קונים מוצר, כל שכן, מוצר שעתיד להגן על ההשקעה הגדולה שלכם, הנייד החכם, עליכם לוודא שהמותג איכותי ומוכר, ויותר מכך, שמדובר במותג שהמגנים והכיסויים שמייצר מותאמים לעבוד עם המכשיר שלכם באופן ספציפי. בדרך זו אתם מבטיחים שהשימוש בהם לא יפגע בביצועים של המכשיר. כאשר אתם מקפידים על כך, יהיה לכם גם קל למצוא מגיני מסך וכיסויים שייעודיים לאייפון.
  • אחריות – מגן המסך שלכם אמור לעשות את העבודה שלשמה נועד, כלומר להגן על מסך האייפון שלכם. כאשר אתם קונים מגן עליכם להיות בטוחים שהוא יוכל להגן על הטלפון והמסך, באחריות! לכן בדקו את תנאי האחריות של המוצר, ושימו לב מה מובטח לכם, כמה זמן האחריות תקפה, מה אתם מקבלים במסגרתה ועוד. 
  • איכות הציפוי – מגן המסך שלכם אינו צריך לפגוע באיכות השימוש במסך המגע. המגן צריך להיות חלק ולא מחוספס, באיכות גבוהה, כך שלא יישארו טביעות אצבע על המסך בעת השימוש והמגן יספק הגנה מפני מים ולחות. 
  • עובי המגן – מגן מסך עבה לאייפון אולי יהיה הרבה יותר עמיד, אך מאידך הוא יכול לגרום למכשיר שלכם להיראות מגושם. לעומת זאת, מגן דק יותר יכול להיראות אסתטי יותר, אך מצד שני יספק לכם פחות הגנה. כדי להגיע לבחירה הנכונה יותר, עליכם לקחת בחשבון את מאפייני השימוש שלכם. שאלו את עצמכם את אתם נוטים להפיל את הנייד שלכם לעיתים קרובות, או לחלופין אם אתם עובדים בעבודה פיזית שדורשת הגנה גבוהה יותר לטלפון, במקרים כאלו כדאי לכוון למגן עבה יותר. כמו כן, אתם יכולים להתפשר על עובי ממוצע אשר יספק את האיזון בין שניהם. 
  • העיצוב של המגן – בסופו של דבר אתם קונים מגן מסך לאייפון שלכם ואומנם המטרה היא להגן על המסך, אך אייפון זהו טלפון מעוצב, וסביר להניח שאתם רוצים להדגיש את העיצוב היפה שלו. זו הסיבה שכיסויים מעוקלים יכולים להיות אופציה טובה. הם מגנים גם על הקצוות של המסך ומספקים הגנה מעולה. 
  • שקיפות – לבסוף, שימו לב לכל נושא השקיפות של המגן. זכרו ששום מגן מסך לא יספק לכם מענה איכותי אם לא תוכלו לראות דרכו את מסך הטלפון החכם שלכם. מגנים איכותיים מציעים מידת שקיפות גבוהה של 99%, תתפלאו לגלות ששקיפות של 95% ממש יכולה להשפיע על חוויית השימוש שלכם, לכן זו תכונה חשובה שאי אפשר להתעלם ממנה. 

בחירת כיסויים לאייפון

גם כיסויים לאייפון הם חלק ממערך ההגנה על המכשיר ויש לבחור אותם נכון. כיסויים שונים יגנו על הנייד שלכם בדרכים שונות, והם מציעים תכונות משתנות, מהן אתם יכולים לבחור את אלו החשובות לכם. מעבר לכך, ניתן למצוא כיסויים במגוון צבעים ועיצובים, שיביאו לידי ביטוי את האופי הייחודי שלכם. ולבסוף, הכיסויים צריכים להשתלב היטב גם עם מגן המסך, כדי שלא לפגוע בביצועי הנייד שלכם. 

החומר שממנו הכיסויים מיוצרים – כיסויים מיוצרים מסוגים שונים של חומרים ביניהם סיליקון, עור או פלסטיק קשיח, המעוצבים בצורה כזאת שניתן להלביש אותם על חלקו האחורי של האייפון, בצד הנגדי למסך. המגוון של הכיסויים יכול להיות עצום, לכן כאשר אתם קונים עליכם לשים לב לחמישה פרמטרים עיקריים והם דגם האייפון, סוג ההגנה שאתם מחפשים, העיצוב של הכיסוי, מידת הפונקציונליות שלו וגם המחיר והאיכות. 

דגם האייפון הוא פרמטר חשוב ומרכזי מכיוון שאחרת הכיסוי לא יתאים למכשיר. לכן לפני שאתם קונים, חשוב שיהיה לכם ביד מספר הדגם הספציפי והמותג של הטלפון הנייד. בנוסף, כיסוי האייפון שלכם צריך לספק הגנה למכשיר ומכאן שעליו לכלול תכונות מתאימות כמו למשל הגנה מפני מים, בלימת זעזועים, הגנה מפני נפילה והגנה מפני אבק ליציאות של הנייד. כיסויים שונים מספקים סוגים שונים של הגנה, לכן שאלו את עצמכם מה מידת ההגנה הרצויה לכם. 

בשלב האחרון שיקלו משתנים הנוגעים לעיצוב ולמחיר אשר נתונים להעדפות הסגנון והתקציב שלכם. 

לסיכום, השקעה בערכת הגנה לאייפון מאוד חשובה, יש אנשים שאוהבים מגן שקוף וכאלה שאוהבים עם איורים על גבי המגן, בשני המקרים היא תעזור לכם לשמור על המכשיר שלכם לאורך זמן ותבטיח שישרת אתכם על הצד הטוב ביותר, ולכל הפחות – עד שיצא הדגם הבא!

דילוג לתוכן