משלוח חינם בקנייה מעל ₪249

המגינים הטובים ביותר לסדרת ה-Galaxy S

סדרת המכשירים של Galaxy S24 כבר כאן באופן רשמי, ואולי אתם כבר לא יכולים לחכות להתחדש בדגמים המדהימים שיצאו לשוק. אך למרות כל הטכנולוגיות פורצות הדרך, החידושים, היכולות והביצועים, מספיקה נפילה אחת לא טובה, ותוכלו לומר להתראות למכשיר. כן, טלפונים ניידים נופלים, זה קורה לטובים ביותר, והם לא תמיד יגלו עמידות בנפילות שלהם, במיוחד כאשר מדובר במכשירים של סמסונג אשר מיוצרים מזכוכית ועל כן פגיעים יותר וחשופים לנזקים וסדקים יותר מסוגים אחרים של טלפונים ניידים. 

לכן זה תמיד יהיה חכם להגן על ההשקעה שלכם, ואחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת היא על ידי מגן לטלפון סמסונג חדש. לכן, כדי להקל עליכם למצוא את השידוך המושלם עבור ה- Galaxy S24 אספנו לכם כמה רעיונות למגנים השווים ביותר שיש.

כיסוי סיליקון של סמסונג

אם כיסויי סיליקון הם הסגנון שלכם, זו אפשרות מעולה. כיסויים אלו זמינים עבור כל שלושת סוגי הדגמים של Galaxy S24 והם יספקו לנייד החכם שלכם את כל ההגנה שהוא צריך, במחירים הוגנים. מה גם שכיסויי הסיליקון של סמסונג מיוצרים במגוון צבעים ויכולים להוסיף טאץ' של צבע ואישיות למכשיר החדש.

כיסוי עור טבעוני

סמסונג לא יצרה כיסוי עור לסדרת Galaxy S24 אך היא כן יצרה כיסוי טבעוני דמוי עור. חלקו החיצוני של הכיסוי מיוצר מעור טבעוני וכולל בטנת מיקרופייבר, מה גם שהוא זמין בשלל גימורים נחמדים לבחירה, כך שאתם יכולים לבחור את הדגם שאתם הכי מעדיפים. 

כיסוי אנטי בקטריאלי

אם אתם חוששים מחיידקים ווירוסים על המכשיר, תוכלו לבחור באפשרות של מגן לטלפון סמסונג אנטי בקטריאלי. כיסויים אנטי בקטריאליים זמינים בעיצוב חיצוני פשוט, הם יכולים להגן על הטלפון שלכם מפני נפילות, תוך כדי שמתיימרים למנוע הצטברות של חיידקים ווירוסים על פני שטח הטלפון ברמת יעילות של 99.9%. 

מגן היברידי

אם אתם מעוניינים בהגנת נפילה בדרגה צבאית, הגנה נוספת על המסך ועל המצלמה ושלל תכונות שישמרו על הטלפון שלכם סביב השעון, מגן היברידי יהיה הכתובת. מגנים אלו קשוחים, הם מעוצבים עם הטכנולוגיות הטובות ביותר שיש, הם זמינים עבור כל דגמי Galaxy S24 ויכולים להתמודד ממש טוב עם נפילות.

מגן שקוף

הסמסונג החדש שלכם כל כך יפה ומעוצב, במקום המגנים האטומים שמסתירים את המכשיר, בחרו במגן שקוף כך שתוכלו לראות את הצבע המיוחד שבחרתם עבור ה- Galaxy S24. גם למגנים השקופים יש את כל הטכנולוגיות הדרושות כדי לספק למכשיר החדש שלכם את כל ההגנה שהוא צריך. וכמובן, המגנים השקופים של היום כוללים ציפוי שישמור עליהם שקופים כך שהם לא צפויים להצהיב בזמן הקרוב.

מגן מסך זכוכית לגלקסי

גם על המסך של הגלקסי שלכם צריך להגן, ואחת הדרכים היעילות ביותר לעשות זאת היא על ידי מגן זכוכית איכותי. הזכוכית שמשמשת לייצור המגן עוברת מגוון תהליכים וכוללת ציפויים אשר מציעים התאמה מושלמת למסך הטלפון שלכם, אך מבלי לפגוע בחוויית השימוש. בנוסף, הציפוי עוזר להגן על המסך מפני שריטות ושברים, אך מבלי להפריע לתחושת המגע.

איך בוחרים?

תמיד כדאי לבחור בכיסוי איכותי אשר מיוצר ממיטב החומרים ובכוחו לספק למכשיר הגנה מקסימליתו גם חשוב לא לשכוח מטען לסמסונג איכותי שישלים את החבילה. כיסוי הכולל בולמי זעזועים, מסגרת סיליקון צפופה להגנה על הפינות של הטלפון, גב קשיח והגנה על החלק הקדמי של המכשיר והכל במעטפת יפה, יוקרתית ואלגנטית תהיה בהחלט בחירה מעולה. מלבד טכנולוגיה מגן וכיסוי לטלפון מציעים לכם דרך מעולה להפוך את הנייד לאביזר יומיומי שתתגאו להחזיק ביד ולקחת אתכם לכל מקום.

דילוג לתוכן