משלוח חינם בקנייה מעל ₪249

טעויות נפוצות בטעינת האייפון

טעינת האייפון שלכם זו אחת הפעולות השגרתיות ביותר שתעשו, אך אם היא מבוצעת בצורה לא נעונה, יכולה להיות לכך השפעה על הסוללה שלכם. אם אתם שואלים את עצמכם כיצד מישהו יכול לטעון את האייפון שלו בצורה לא נכונה, יש צדק בשאלה שלכם. ובכל זאת, תאמינו או לא, שימוש באביזרים הלא נכונים או הטענת המכשיר לזמן ארוך מדי, אלו הם רק חלק מהדברים שאתם יכולים לעשות שעלולים לפגוע בסוללת האייפון שלכם לאורך זמן. 

כדי לחסוך מכם עוגמת נפש, המומחים שלנו ישמחו להסביר על כמה טעויות נפוצות בטעינת טלפון, שסביר להניח שאתם עושים, ויכולות להרוס את הסוללה של האייפון שלכם. 

משאירים את הטלפון להיטען למשך כל הלילה

רבים מאיתנו מחברים את המכשיר למטען לפני השינה ומשאירים את האייפון שלנו טעון למשך כל הלילה. זה אומנם נוח, אבל זו אחת מטעויות הטעינה הגדולות ביותר שתוכלו לעשות. השארת הטלפון מחובר לחשמל למשך תקופה ממושכת עלולה לגרום לסוללה להתחמם יותר מדי, מה שישפיע על תוחלת החיים שלה. למעשה, טעינת יתר עשויה לגרום לסוללה להתנפח וזה יפגע ברכיבים הפנימיים של הטלפון שלכם.

אז מה עושים? פשוט נמנעים מטעינת הטלפון למשך לילה שלם. הגדירו לעצמכם התראה שתזכיר לכם לנתק את הטלפון ברגע שהוא מגיע לטעינה מלאה. אם אתם חייבים להשאיר אותו מחובר, פשוט השתמשו בסוג של מטען חכם, שמפסיק את הטעינה באופן אוטומטי ברגע שהסוללה מלאה.

מסתמכים על מטענים זולים של צד ג'

ישנם אינספור מטענים של צד ג' בשוק אשר מתיימרים להתאים לאייפון וזמינים במחירים זולים יותר, מה שעשוי לשכנע אתכם להשקיע דווקא בהם ולא בכבל טעינה לאייפון איכותי. זה אומנם מפתה, אך נסו להימנע מכך, מכיוון שמטעני צד ג' אינם תמיד הפתרון הטוב ביותר עבור האייפון שלכם. ככלל, מומלץ שלא להשתמש בכבלים ומטענים שיוצרו על ידי חברות אחרות שאינן עומדות בתקני האיכות התואמים למוצרים של החברה ועשויים להזיק לסוללה שלכם.

טעינת הטלפון עד ל- 100% 

טעינת הטלפון עד שהוא מגיע ל- 100% ושימוש בו עד שהסוללה מתרוקנת ל- 0% והטלפון נכבה, זו גם טעות נפוצה. פעולה זו יכולה לגרום לסוללה להתבלות מהר יותר ולצמצם את תוחלת החיים שלה. באופן אופטימלי, מומלץ לטעון את הסוללה עד ל- 80% וכך להאריך את חייה ולשמור עליה. תכונה זו תעזור לה להחזיק מעמד למשך זמן רב יותר. 

טעינת האייפון בטמפרטורות קיצוניות 

טמפרטורות גבוהות הן האויב העיקרי של סוללת הטלפון ומכיוון שזמן הטעינה בעצמו כבר יוצר חום, הדבר האחרון שאתם רוצים לעשות הוא לייצר עוד חום, על ידי טעינת הטלפון בשמש יוקדת, או כשהוא עטוף בכיסויים לאייפון. כדי לשמור על הטמפרטורה של האייפון ולא לפגוע בו מומלץ להסיר כיסויים לאייפון לפני שמטעינים אותו, להימנע משימוש אינטנסיבי בו במהלך הטעינה ולהרחיק אותו מאור שמש ישיר ומסביבות חמות. אמצעים אלו חשובים במיוחד במהלך חודשי הקיץ, בהם הטמפרטורות גבוהות. 

לא שומרים על ניקיון של יציאת הטעינה ושל הכבל טעינה לאייפון

גם אם יש לכם מגן לטלפון איכותי, בעל תכונות דוחות אבק וטביעות אצבע, כן כדאי להקפיד על ניקיון של המכשיר כל שכן על ניקוי של היצירות והכבל של האייפון שלכם. לכלוך ופסולת שמצטברים במקומות הללו יכולים להפריע לתהליך הטעינה ולהפחית את מידת היעילות של המטען. אם תשמרו על ניקיון קבוע, תוכלו להבטיח ולוודא שהטלפון שלכם נטען כהלכה.

לסיכום, הקפדה על טעינה נכונה זהו תנאי חיובי המבטיח אורך חיים וביצועים טובים יותר של המכשיר. הידיעה מאלו טעויות נפוצות להימנע, היא אחת הדרכים לשמור על הסוללה לאורך זמן ולהבטיח שהאייפון שלכם יאריך ימים.

דילוג לתוכן