משלוח חינם בקנייה מעל ₪249

כיצד לשמור על המסך של האייפון נקי

בעולם הדיגיטלי שבו אנו חיים, מכשירי האייפון מהווים חלק בלתי נפרד מחיי היום יום שלנו. שימוש תדיר מוביל ללכלוכים בלתי נמנעים כמו טביעות אצבעות ואבק, מה שיכול לפגוע בברק של המסך ובאופן שבו אתם משתמשים במכשיר הנייד שלכם. שמירה על ניקיון של מסך האייפון לא רק תשמור עליו יפה, אלא גם תבטיח פונקציונליות אופטימלית. 

למרבה המזל, שמירה על מסך האייפון שלכם נקי, קלה הרבה יותר ממה שאתם אולי חושבים, ואנו אספנו לכם כמה טיפים מעולים שיאפשרו לכם לומר שלום ולא להתראות ללכלוכים מעיקים. 

האם אפשר להשתמש בחומר חיטוי לניקוי אייפון?

אם אתם מתלבטים אם אפשר לנקות את האייפון שלכם עם חומרי ניקוי כאלו ואחרים, אז התשובה היא כן. ניתן לחטא את המשטחים החיצוניים של האייפון שלכם באמצעות מגבונים מחטאים ייעודיים ומעט אלכוהול. מומלץ שלא להשתמש בחומרים המכילים אקונומיקה או מי חמצן. בנוסף, הימנעו מחשיפה של הפתחים השונים של האייפון במי חמצן, וכמובן שאל תטבלו את האייפון שלכם בחומרי ניקוי, כלומר הניקיון צריך להיות חיצוני ועדין.

כיצד מנקים את דגמי אייפון השונים?

ניגוב האייפון שלכם צריך להתבצע עם מטלית רכה, מעט לחה ונטולת מוך אשר תעזור לשחזר את המראה המקורי שלו. יש לנקות את האייפון מיד כאשר הוא בא במגע עם כל דבר שעלול להוביל לכתמים, לכלוכים או נזקים אחרים כמו למשל חול, איפור, סבון, חומרי ניקוי, חומצות, מזון חומצי, קרמים ועוד. כאשר אתם מנקים את האייפון, פעלו על פי ההוראות הבאות:

  • נתקו את כל הכבלים וכבו את המכשיר
  • השתמשו במטלית רכה, מעט לחה ונטולת מוך – כמו למשל מטלית לניקוי משקפיים
  • שימו לב שאתם לא חושפים את הפתחים של הטלפון ללחות
  • אל תשתמשו במוצרי ניקוי אלא בהתאם להוראות היצרן
  • אל תשתמשו באוויר דחוס

ישנם דגמים הכוללים ציפוי דוחה שמן אשר עמיד בפני טביעות אצבע. מוצרי ניקוי וחומרים שוחקים יפגעו בציפוי ועלולים לשרוט את הטלפון שלכם. קחו זאת בחשבון.

כיצד מגן לטלפון ישמור על האייפון שלכם נקי?

מגן לטלפון מגן על מסך האייפון שלכם מפני כל בלאי של שימוש יומיומי. בין אם אתם בוחרים במגן לטלפון שקוף, או במגן עם תכונות נוספות כמו הגנה על פרטיות, זהו אביזר חובה שכיום אי אפשר בלעדיו. ראשית כל מגנים לטלפון מגנים על הטלפון שלכם מפני טביעות אצבעות, כתמים ושומנים המגיעים מהאצבעות שלכם. במקום להצטבר ישירות על מסך הטלפון, הטביעות והלכלוכים יצטברו על המגן וניתן יהיה לנגב אותן בקלות באמצעות מטלית עדין. פעולה פשוטה זו של ניגוב המסך, תעזור לכם להבטיח שהאייפון יראה כמו חדש באופן מיידי וללא צורך בחומרי ניקוי.

יותר מכך, מגן לטלפון משמש כשכבת הגנה, מונע שריטות ופגמים שקיומם יכול להוביל לשחיקה של מסך הטלפון שלכם. כך הוא שומר על שלמות המסך המקורי שנמצא מתחתיו ומבטיח שהוא יישאר חלק וללא שריטות לאורך זמן. בנוסף, מגני מסך מעוצבים כיום עם תכונות הגנה מעולות כמו תכונות אנטי סטטיות אשר דוחות אבק ומוך. ישנם מגני מסך אשר כוללים ציפויים אשר דוחים שמנים ונוזלים, מה שהופך אותם פשוטים יותר לניקוי. ואחרים שכוללים תכונות מתקדמות אשר ישמרו על האייפון שלכם מפני התזות ויגנו עליו מסימנים עיקשים. 

למעשה מגן לטלפון שקוף ישמור על הטלפון מפני כל הנזקים של שימוש יומיומי, יגן על המסך, יאריך את חייו של הנייד ויבטיח שהוא יראה כמו חדש תמיד!

דילוג לתוכן