משלוח חינם בקנייה מעל ₪249

דירוג מעמדים לניידים הטובים ביותר

אם שולחן העבודה שלכם מרגיש עמוס מדי ואתם רוצים לארגן אותו, או לחלופין, תרצו לשדרג את סביבת העבודה ולהפוך אותה להרבה יותר מקצועית ונינוחה, מעמד לטלפון נייד יהיה אופציה מעולה. מעמד לטלפון נייד מאפשר לכם ליצור לעצמכם סביבת עבודה נוחה ויעילה בכל מקום בו אתם נמצאים. גם אם כרגע אתם מחוץ למשרד בפועל או עובדים מהבית, זהו הפתרון המושלם לנוודים דיגיטליים והוא קומפקטי ונוח כך שתוכלו לסחוב אותו איתכם לכל מקום בארץ ובעולם. 

אתם יכולים להשתמש במעמד לטלפון נייד עבור המון מטרות: לשיחות וידאו, ועידה או זום, כמסך עזר, תוכלו גם לענות לשיחות ולעשות משימות במקביל. עכשיו משהבנו את כל היתרונות, זה הזמן לבחור את המעמד לנייד המתאים. מכיוון שעולם האלקטרוניקה עצום, בחירה במוצר שיענה על הצרכים שלכם יכולה להיות משימה מורכבת. זו הסיבה שאנו ממליצים לכם על שני סוגים של מעמדים ניידים מעולים שכדאי לכם לשקול ויכולים להיות מתאימים עבורכם. 

מעמד וארנק על בסיס חומר דביק 

כאשר אתם בוחרים מעמד לטלפון נייד עליכם לצפות בתוכן על המסך בצורה ברורה ובמקסימום נוחות. לכן מעמד לטלפון נייד בעל זווית אידיאלית של 60° יהיה בחירה מעולה. העיצוב הזוויתי מציע לכם נוחות אופטימלית כאשר אתם משתמשים בו ובנייד שלכם. מה גם שהוא דק, וחוויית השימוש שלו מעולה – על ידי קיפול אחד פשוט תוכלו לגרום לטלפון שלכם לעמוד בצורה יציבה, ואתם בכלל לא תרגישו שהמגן נמצא שם. מה גם שאפשר לתפעל את המעמד בשנייה.

מעבר להיותו דק ופשוט לתפעול, מעמד לטלפון נייד כולל תא מובנה לכרטיסי אשראי, כך שיכול לשמש גם כארנק שלכם. אפשר להכניס לתוכו שלושה סוגים של כרטיסים לבחירתכם, והוא משלב כמובן גם הגנת RFID, מה ששומר על כל הכרטיסים שלכם בטוחים. 

וכיצד מחברים אותו למכשיר? על ידי חומר דביק שלא משאיר אחריו סימנים. זהו אינו דבק, אלא חומר דביק איכותי, חזק ועמיד מספיק לעמוד באתגרי היום יום. כתוצאה מכך, תוכלו להדביק ולהסיר את המעמד שוב ושוב כמה עשרות פעמים. 

מעמד וארנק על בסיס מגנט

סוג נוסף של מעמד לטלפון נייד יציע לכם את כל היתרונות שאתם מחפשים אצל מעמד לטלפון, בתוספת ארנק. כאן, במקום חומר דביק, המעמד מתחבר לטלפון באמצעות מגנט. הוא מיוצר מחומר איכותי ביותר דמוי עור, ובעזרת מגנטים כפולים הוא יתמגנט בצורה חזקה במיוחד. גם דגם זה מציע קיפול אינטואיטיבי תוך שניות ספורות, והוא מאפשר להעמיד את הנייד במצבים שונים: אורך, רוחב ודף, כך שתוכלו לצפות בווידאו בצורה הנוחה ביותר וליהנות מחוויית שימוש מהשורה הראשונה.

כאשר בוחרים במעמד לטלפון נייד, לעובי שלו יש חשיבות, כאשר מעמד דק, מציע לכם יעילות גבוהה יותר. יחד עם ארנק מובנה ובו מקום לשלושה כרטיסים אתם מסודרים, ואינכם צריכים להסתרבל עם כל מיני אביזרים, אלא לרכז את כל הדברים החשובים במקום אחד.

אם אתם קונים מעמד לאייפון שימו לב שהוא מתאים לכל דגמי האייפון החדשים כמו גם לכיסויים לאייפון אשר תומכים בטכנולוגיה שלו. כמו כן בחרו בחומר רך, עמיד ונעים למגע כמו עור צמחוני, אשר מספק בו בזמן פתרון ידידותי לסביבה. 

לסיכום, המעמד הנכון יהיה רך ובעל עיצוב דק אשר יאפשר לכם להפיק את מלוא ההנאה מהמכשיר החדש שלכם. אם כבר אתם מתחדשים במעמד לטלפון נייד, אתם מוזמנים להשתדרג עם דגמים שונים של כיסויים לאייפון וגם מגן לטלפון שישמור על הנייד שלכם כמו חדש לאורך זמן.

דילוג לתוכן