משלוח חינם בקנייה מעל ₪249

טעויות נפוצות בשימוש במטען מסוג אלחוטי

מטענים אלחוטיים חוללו מהפכה בדרך שבה אנו מפעילים את המכשירים שלנו, כשהם מציעים נוחות ומבטלים את הצורך בכבלים או בשקע חשמל סמוך. עם זאת, למרות הפשטות שלהם, ישנן טעויות נפוצות שמשתמשים רבים עושים בעת השימוש במטענים אלחוטיים, מה שפוגע לא פעם ביעילות ההטענה. כדי למנוע אותן עליכם להיות מודעים לקיומן, ידע הוא כוח וככל שיהיה לכם יותר ידע, כך תוכלו להבטיח שתהליך הטעינה יתנהל בצורה חלקה בכל פעם.

התעלמות מבעיות תאימות

אחת הטעויות הנפוצות שמשתמשים עושים בעת השימוש במטען אלחוטי היא התעלמות מבעיות מתאימות. לא כל המכשירים הניידים מצוידים בפונקציית טעינה אלחוטית, לכן חשוב לבדוק האם המכשיר שלכם תואם למטען נייד אלחוטי לפני שאתם משקיעים בקניית אחד. אם יש לכם דגם חדש של מכשיר נייד, סביר להניח שלא תהיה בעיה, אך דגמים ישנים יותר, לא בהכרח יתאימו וידרשו אביזרים נוספים או מתאמים. 

בנוסף גם אם המכשיר שלכם תומך בטעינה אלחוטית, קחו בחשבון שלא כל המטענים נוצרו שווים. מטענים שונים עשויים לתמוך במהירויות טעינה או תפוקות כוח משתנות, ולכן חשוב לבחור בדגם שתואם למפרטי המכשיר שלכם באופן ספציפי לביצועים מיטביים. לבסוף, שימו לב לתאימות בין המותג של הנייד למותג של המטען, למשל אם אתם רוצים לקנות מטען אלחוטי של rollingsquare בדקו שיש תאימות לסוג הנייד שלכם.

אי יישור המכשיר

יישור נכון הוא המפתח לטעינה אלחוטית יעילה, ומנח לא נכון של המכשיר זו טעות נפוצה שיכולה להפריע ליעילות הטעינה. רוב המטענים האלחוטיים כוללים אזור טעינה ייחודי, אך עדיין יכול להיות שתניחו את המכשיר שלכם על המטען האלחוטי בצורה לא נכונה, במיוחד כאשר תנאי התאורה אינם מיטביים או כאשר אתם ממהרים. כדי להימנע מבעיה זו, הקדישו רגע כדי לוודא שהמכשיר שלכם ממוקם כראוי על משטח הטעינה או על המעמד, חלק מהמטענים כוללים גם חיבור מגנטי או אמצעי יישור מובנים, כדי לסייע במיקום נכון של המכשיר, מה שיבטיח שתשתמשו בו כהלכה ושתהנו מטעינה יעילה.

שימוש במגני טלפון עבים

בעוד שמגן לטלפון חיוני להגנה על המכשיר שלכם מפני שריטות ונזקים, שימוש במגן לטלפון עבה מדי או אטום יכול להפריע לטעינה אלחוטית. מטענים אלחוטיים מסתמכים על אינדוקציה אלקטרומגנטית כדי להעביר כוח למכשיר שלכם, וחומרים עבים מדי או מתכתיים יכולים לחסום את היכולת הזו, וכתוצאה מכך מהירויות הטעינה יהיו איטיות יותר או שתתמודדו עם ניסיונות טעינה כושלים.

אם אתם משתמשים במגן לטלפון, בחרו במגן שקוף לטלפון או במגן דק שיבטיח שהטעינה האלחוטית תהיה חלקה. כמו כן בחרו במטענים אשר עוצבו במיוחד להתאים לטכנולוגיית טעינה אלחוטית, מבלי להתפשר על בטיחות המכשיר.

התעלמות מגורמים סביבתיים

גורמים סביבתיים כמו טמפרטורה והפרעות אלקטרומגנטיות יכולים גם להשפיע על ביצועי הטעינה האלחוטית. טמפרטורות קיצוניות, חמות וקרות, עשויות להשפיע על יעילות הסוללה ומהירות הטעינה. בנוסף, הצבת המטען האלחוטי ליד מכשירים אלקטרוניים אחרים או חפצים מתכתיים עלולה לגרום להפרעות ולשיבושים.

כדי למקסם את יעילות הטעינה, הניחו את המטען האלחוטי שלכם באזור קריר ומאוורר היטב הרחק מאור שמש ישיר ומכשירים אלקטרוניים אחרים. הימנעו מהצבת חפצים מתכתיים בין המכשיר למטען, מכיוון שהם עלולים לחסום את השדה האלקטרומגנטי ולהפריע לטעינה של המכשיר.

הזנחת עדכוני תוכנה

הזנחת עדכוני תוכנה עלולה להוביל לבעיות תאימות ולירידה בביצועי הטעינה. היצרנים משחררים באופן קבוע עדכוני חומרה כדי לשפר את הפונקציונליות והתאימות של המטענים האלחוטיים שלהם, לכן חיוני לבצע עדכוני תוכנה בזמן. 

בדקו אם קיימים עדכוני חומרה באופן קבוע דרך אתר האינטרנט או האפליקציה עבור הנייד של היצרן, ופעלו לפי ההוראות כדי להתקין עדכונים זמינים. הקפדה על עדכונים בזמן תבטיח ביצועים מיטביים, ותעזור לכם להימנע מטעויות טעינה כאלו ואחרות.

שימוש באביזרי טעינה באיכות נמוכה

טעות נפוצה נוספת של משתמשים רבים היא שימוש באביזרי טעינה באיכות נמוכה. טכנולוגיית הטעינה האלחוטית אומנם הופכת לסטנדרטית יותר ויותר, ועדיין לא כל המטענים האלחוטיים איכותיים באותה מידה. שימוש במטען באיכות נמוכה עלול לגרום לטעינה לא יעילה, למהירות טעינה איטית ובמקרים מסוימים גם לנזק למכשיר. 

כדי למנוע טעויות מסוג אלו, בחרו באביזרי טעינה איכותיים, כמו למשל של המותג rollingsquare. מותג זה ידוע באמינות ובאיכות של מוצריו והמטענים שלו עומדים בסטנדרטים גבוהים של ביצועים.

התעלמות מהחשיבות של אוורור 

ישנו היבט אחד שהרבה משתמשים מתעלמים ממנו והוא החשיבות של אוורור לאורך תהליך הטעינה. מטענים אלחוטיים מייצרים חום כאשר הם מטעינים את המכשיר שלכם, ואוורור לקוי עשוי להוביל להתחממות יתר, מה שבסופו של דבר ישפיע על יעילות הטעינה ואף עלול לגרום לסיכון בטיחותי במקרים קיצוניים. 

הקפידו שלא למקם את המטען בחלל סגור, או תחת אור שמש ישיר. הניחו את המטען האלחוטי על משטח שטוח ויציב, הקפידו שתהיה זרימת אוויר מיטבית סביבו ואפשרו לחום להתפזר ביעילות כדי להבטיח ביצועי טעינה אופטימליים.

בשורה התחתונה,

בעוד שמטענים אלחוטיים מציעים נוחות ופשטות, ישנן טעויות נפוצות שמשתמשים צריכים להימנע מהן כדי להבטיח טעינה מיטבית. על ידי טיפול בבעיות תאימות, יישור נכון של המכשיר, בחירת מגן לטלפון מתאים, התחשבות בגורמים סביבתיים ושמירה על עדכון התוכנה באופן תדיר, תוכל ליהנות מטעינה אלחוטית יעילה ואמינה של המכשירים שלכם, כל שכן, מכל היתרונות המעולים שמטען אלחוטי מציע לכם!

דילוג לתוכן