משלוח חינם בקנייה מעל ₪249

כיצד לשמור על סוללת האייפון בחיים לאורך זמן

שמירה על חיי סוללה ארוכים חשובה, אם אתם רוצים להבטיח שהשימוש באייפון שלכם יהיה מיטבי, כל שכן שהאייפון שלכם ישמש אתכם לאורך זמן. לכן כדאי לכם להבין כיצד ניתן לשמור על אורך חיי הסוללה כדי להאריך משמעותית את תוחלת החיים של מכשיר האייפון שלכם. 

אם אין לכם ידע מקדים בנושא, הנה כמה טיפים מעולים שיעזור לכם לשמור על סוללת האייפון בחיים לאורך זמן, מוזמנים להשתמש בהם!

עדכנו תוכנה באופן קבוע

עדכון תוכנה באופן קבוע חשוב למיטוב ביצועי סוללה. אפל משחררת לעיתים קרובות עדכונים שונים, לרבות עדכונים אשר כוללים טכנולוגיות לחיסכון באנרגיה. אז וודאו שהמכשיר שלכם פועל בגרסה העדכנית ביותר של iOS כדי למקסם את יעילותה של הסוללה.

בצעו אופטימיזציה של הגדרות הנייד

הגדרות מסוימות יכולות לחסוך בחיי הסוללה, אך מבלי לפגוע בחוויית האייפון שלכם. אתם יכולים להתחיל עם התאמת מידת הבהירות של המסך, או הפעלת בהירות אוטומטית באמצעות התאמת התצוגה. בנוסף חיבור ל- Wi-Fi במידת האפשר, עוזר להפחית את צריכת החשמל בהשוואה לשימוש באופציה של נתונים סלולריים. 

השתמשו במצב צריכת חשמל נמוכה

מצב צריכת חשמל נמוכה זו תכונה נוחה שמאריכה את חיי הסוללה של האייפון כאשר היא הולכת ואוזלת. ברגע שרמת הסוללה צונחת ל- 10% עד 20%, האייפון שלכם ישלח התראה אשר מבקשת מכם להפעיל את מצב צריכת חשמל נמוכה בלחיצת כפתור. לחלופין, אתם יכולים להחליף למצב זה גם בצורה ידנית דרך הגדרות הסוללה. מצב זה יעזור לחסוך באנרגיה על ידי הפחתת בהירות התצוגה, אופטימיזציה של ביצועי המכשיר והשבתה זמנית של תכונות מסוימות כמו אפליקציות ברקע ועוד.

מעקב אחר השימוש בסוללה

iOS מספקת תובנות חשובות לגבי השימוש בסוללה, ועוזרת לכם לזהות אפליקציות שזוללות אנרגיה. אתם יכולים לבדוק את הגדרות הסוללה, שם מוצגים לכם נתוני שימוש של אפליקציות אשר צורכות משאבי סוללה משמעותיים. תוכלו לנקוט בפעולה על ידי התאמת ההגדרות כדי למזער את צריכת החשמל המיותרת.

הטעינו את האייפון בתבונה 

הרגלי טעינה נכונים ממלאים תפקיד חשוב בשמירה על אורך חיי סוללה. השתמשו בכבל טעינה לאייפון איכותי. הקפידו שלא להטעין את האייפון לאורך כל הלילה, אלא רק עד שהוא מגיע ל- 100% טעינה ואז נתקו אותו מהחשמל. כמו כן אל תחכו שהסוללה תתרוקן לחלוטין כדי לטעון אותה, הקפידו לטעון את המכשיר כשהסוללה מגיעה ל- 20%.

טפלו במכשיר בזהירות

הגנה על האייפון שלכם מטמפרטורות קיצוניות ומנזקים פיזיים חיונית לשמירה על בריאות הסוללה. הימנעו מחשיפת המכשיר לטמפרטורות העולות על 35° מכיוון שהן עלולות לפגוע בקיבולת הסוללה לאורך זמן. במידה ואתם מרגישים שמכשיר שלכם מתחמם בעת הטעינה, הסירו את המגן כשאתם טוענים אותו. בנוסף השתמשו בכבלים לטעינה ואביזרים לאייפון תוצרת המותג. למשל לאייפון יש לבחור אביזרים ייעודיים כמו מגן שקוף לטלפון של אייפון (כמו שלמכשיר סמסונג הייתם בוחרים במגן לטלפון סמסונג, כך לאייפון יש לבחור במגן טלפון ייעודי) או כבל טעינה לאייפון, מה שיכול להגן על המכשיר מפני כל נזק אפשרי.

אחסנו כמו שצריך

אם אתם מתכוונים לאחסן את האייפון שלכם לתקופה ממושכת, עקבו אחר ההנחיות הבאות כדי לשמור על אורך חיי סוללה אופטימלי:

  • טעינה מקדימה – הטעינו את הסוללה ל- 50% לפני האחסון.
  • כיבוי המכשיר – כדי למנוע את התרוקנות הסוללה במהלך האחסון.
  • אחסון במקום קריר – אחסנו את הנייד בסביבה קרירה ונטולת לחות כדי למנוע נזק.

אם אתם מאחסנים את המכשיר למשך שישה חודשים ויותר, הקפידו לטעון אותו כל שישה חודשים כדי לשמור על תקינות הסוללה.

בחירת אביזרי הטעינה הנכונים

בחרו באביזרי הטעינה הנכונים לאייפון שלכם כדי לשמור על אורך חיי הסוללה שלו. בעוד שכבלים ומתאמים של צד שלישי יכולים להיות מפתים בגלל המחיר הנמוך שלהם, ייתכן שהם לא יעמדו בתקני האיכות של אפל. לכן כדאי לבחור אך ורק בכבל טעינה לאייפון. מה גם ששימוש בכבלים ואביזרים לא מאושרים, עלולה לגרום נזק לסוללה של המכשיר ולמידת הפונקציונליות הכוללת. לעומת זאת, בחירה באביזרים מקוריים של אפל מבטיחה תאימות ואמינות וממזערת את הסיכון להתחממות או טעינת יתר. לבסוף, השקיעו במגן שקוף לטלפון, מה שיכול לספק לכם שכבת בטיחות והגנה נוספת ולהגן על המכשיר מפני נזקים אחרים, כך שיחזיק מעמד לאורך זמן. 

יישמו שגרת תחזוקה לסוללה

שגרת תחזוקה קבועה יכולה להאריך משמעותית את תוחלת החיים של המכשיר. אחת לתקופה עליכם לאפשר לסוללה להתרוקן לחלוטין לפני שאתם מטעינים אותה מחדש ל- 100%, מה שעוזר לכייל את מד המתח שלה. בנוסף, בדיקות שגרתיות של תקינות הסוללה באמצעות כלי אבחון או אפליקציות ייעודיות, יוכלו לספק לכם תובנות לגבי המצב הכללי של הסוללה ולזהות בעיות פוטנציאליות בשלב מוקדם. על ידי נהלי תחזוקה מיטביים, שימוש באביזרי טעינה מקוריים והרחקת המכשיר משמש ישירה וסביבה לחה, תוכלו לשמור ביעילות על אורך חייה של סוללת האייפון וליהנות מהמכשיר שלכם לאורך זמן, כל שכן להבטיח שהביצועים שלו יהיו אופטימליים למשך שנים רבות. 

כאשר אתם משקיעים באייפון, זה רק טבעי שתרצו לשמר את ההשקעה שלכם לאורך זמן! לכן זכרו – הרגלי שימוש מיטביים והקפדה על הטיפים שצוינו לעיל אלו דברים שיכולים לעשות הבדל גדול עבור תוחלת המכשיר ואורך חיי הסוללה! 

דילוג לתוכן